Filip Risberg | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Riset

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten / Räddningschef

Vad heter du IRL? Filip

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? ca. 200

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har varit intresserad inom blåljus yrkena i hela mitt liv, jag har dock varit lite mer intresserad av polisen en av dom andra. Jag har varit polis på massor av andra servrar men jag börjar tröttna på det och vill prova någonting nytt. Under dom här månaderna som jag har spelat på denna server så har jag aldrig sätt eller hört om någon som jobbar inom räddningstjänsten. Och när jag frågar folk om det finns en chef där så säger dom att dom inte tror det, så det känns som ett dött jobb som typ ingen orkar bry sig om så jag tänkte att jag kan ta på mig det uppdraget. Jag kommer försöka att vara aktiv mycket mer om jag får jobbet och jag kommer försöka göra kåren så bra som möjligt samt ha så hög RP nivå som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har decent kolla på alla arbetsuppgifter och vad man ska göra om på det larmet vi får. Jag har kollat på ganska många serier som handlar om räddningstjänsten och deras arbete så man har väll lärt sig ganska mycket från det också. Jag är bra på att jobba samt hantera stress, jag är även bra på att prata med människor. Jag har spelat på många andra servrar där jag har varit brandman och polis så jag har lärt mig hur dom jobbar, och vilka arbetsuppgifter dom har. Jag kommer försöka att ha så hög RP nivå som möjligt samt försöka se till så att alla på kåren också gör det. Att vara chef inom något yrke resulterar också i många arbetsuppgifter, en av dom är att man måste till så att alla på arbetsplatsen ska ha det så bra som möjligt. Eftersom att detta är ett jobb som inte är sig lika varje dag så måste man vara förbered för vad som komma skall, jag kommer jag försöka att förberda alla som söker hit för yrket och dess innehåll. Och förbereda alla för dom utmaningarna som kommer med jobbet.

Berskiv din karaktär? Han heter Filip Andersson och är 23 år gammal. Han gick polisskolan med när han väll kom ut i tjänst och såg hur räddningstjänsten jobbade så väcktes intresset för rtj. Han gick dom utbildningarna som man behövde och kom sedan in på en station. Några år efter så fick han och hans tjej ett barn och flyttade till Multistaden. Och nu så försöker han få ett jobb här, och eftersom att han har jobbat inom räddningstjänsten i hans hemstad så vil han göra det här också.
Han lever med sin tjej Maja och sitt barn Alexander. Hans föräldrar dom i en bilolycka för ca. 6 år sedan och han har men Majas föräldrar behandlar honom som om dom vore hans föräldrar.

Hur ofta kommer du vara inne? På vardagar så kommer jag not vara inne minst 2-3 timmar kanske mer mellan 16:00-00:00
På helger så kommer jag vara inne betydligt mycket mer typ 4 timmar eller mer

jag kommer i alla fall försöka vara inne minst 2 timmar varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det kommer jag men kommer nog inte vara lika aktiv som jag skulle vara chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Ja jag känner inte för att byta server just nu och jag kommer inte byta på länge, Det är ett tag kvar.

Har du läst våra Regler? Ja, många gånger för att jag ska se till så att jag inte bryter dom

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka