Nekad Filip Risberg | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Riset

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Risberg

Ange ditt födelsedatum 9 September 2005

Vad heter du på discord? Riset#7888

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vanliga dagar: 17:00 - 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ca. 10 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir godkänd så kommer det inte bli någon skillnad, den ända skillnaden är att istället för att skriva en /report när någon gör någonting fel så kommer jag banna/kicka honom. Skulle jag tycka att det behövs en längre bann så kontaktar jag någon staff.

Jag kommer att försöka göra så att personerna som är runt mig få en så bra RP upplevelse som möjligt och kommer någon och förstör så tar jag hand om problemet.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt här för att jag vet hur mycket och hur hårt staffsen här på unive. Och det minsta jag kan göra är att hjälpa dom med små saker som händer runt om mig, tex om någon pratar halv-OOC eller likande

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer göra unive till en bättre plats för att jag kommer försöka att ta bort så mycket lall eller liknande. Och jag kommer att försöka göra så att alla som är runt mig inte ska behöva uppleva något lall mm.

Just nu så jobbarjga som polis och jag märker massor av copbait, sunförnuft samt lall, problemet är att antingen så kommer ingen staff för att dom har andra viktiga saker, vilke jag förstår. Men med min erfarenhet så får dessa spelare inga konsekvenser, eftersom att staffsen kommer efter det har hänt och inte sätt händelsen.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag borde bli servervakt för att jag vet hur man ska hantera roller så jag har kollat på många som har roller samt att några av mina kompisar har den, jag kommer även att dv alla fordon som står i vägen. Har märkt att den står otroligt många bilar mitt i vägarna samt vid sidan om, känns ganska tråkigt när det ligger massor med bilar på kanten av vägaren och jag samt andra blir träffade av dålig RP på grund av det, kanske låter konstigt men jag tycker så.

Händer ganska ofta att folk även står AFK eller att folk tar andras bilar vilket också är jobbigt och detta vill jag motverka, så att folk omkring mig inte behöver uppleva detta :)

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa staffteamet med dessa små saker som händer omkring mig. Vi kan ta upp en sak som hände för ett tag sedan, Jag jobbade som sjukvårdare och det stog 4 personer på min ambulans igår och jag skrev en /report det ända som hände var att dom supporten skrev "skärp er", detta är en sådan sak som en servervakt skulle kunna fixa själv. Skulle jag vilja få som bannade så skulle jag behöft hoppa support visat som videoklippet och sedan fått dom bannade, sedan så får också tänka på att jag skulle behöft deras id, vilket jag inte fick.

Jag vill inte bli servervakt bara på grund av detta utan detta är EN av dom många olika händelserna som händer runt folk ibland och staffs kanske inte kommer för att det är för mycket att göra, och det fattar jag. Och jag vet vad mitt jobb är, se till så att alla runt mig sköter sig och gör do inte det får man gå in med åtgärder samt att avbelasta staffsen och hjälpa som att handskas med små problem

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt goda kunskaper inom staff relaterade-kommandon, några exempel /svban, /kick, /show id /dv Detta är några av dom men jag kan mer.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej, inte vad jag kommer ihåg

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka