Nekad Filip Olsson | Ban Överklagan [Pontus/Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Fille_

Medlem
Servervakt
Meddelanden
62
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tankhunters/

Ditt Hex-ID: 1100001030d38ff

Vad är din discord tagg? .fille_

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-13 175200.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för powergaming eftersom jag körde med 1 sprucket däck. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Jag vill verkligen komma in på Unive och rollspela då jag nyligen fick en ny dator och ska resa bort ett tag snart. Jag ber igen mycket om ursäkt och lovar att detta aldrig kommer hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var afk och stod med bilen vid en bensinmack. Sedan när jag kom tillbaka var det en grabb som pittade sönder min bil samtidigt som jag satt i bilen, vilket ledde till att min karaktär bröt benet. Grabben hoppade ut ur bilen och började skjuta så jag kutade iväg för att rädda min karaktärs liv. Han sköt mitt däck och jag fortsatte köra i cirka 150km/h för att undvika honom. Sedan blev jag bannad för powergaming. Jag ber om ursäkt för detta då det var väldigt fel av mig att fortsätta köra med ett sprucket däck.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban och jag kan lova att det aldrig kommer inträffa igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fel användning av /sme.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att inte köra runt med ett sprucket däck. Ber om ursäkt. Jag har lärt mig av min ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte köra med ett sprucket däck då det enligt Unives regler anses det som powergaming.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka