Accepterad filip nilsson | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

filip nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151642143/

Ditt Hex-ID: 11000014702f61f

Vad är din discord tagg? calle#4720

Vem var det som bannade dig? Mommo

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 23 timmar 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de valde att banna mig då jag bröt mot reglerna och drifta med min bil på torget eftersom de inte visste sanningen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän hade varit och köpt en mobil till honom, vi åker sedan förbi torget för att byta bil eftersom jag inte hade någon bensin och det var båttom eftersom jag var skadad. Jag dog då med foten på gasen och kunde inte göra något åt saken så derfär banna de mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det tycker jag, jag tycker att det var en felaktig ban då jag inte kunde göra något i den situationen, tyckter dessutom att det är konstigt att min vän som satt i baksätet blev bannad. Han hade inte gjort något och var helt oskyldig, han var dessutom ny på servern så tyckte det var en dålig start för honom. Jag förstår att admin och modsen gör sitt jobb men denna gång tycker jag dem skulle kollat lite noggrannare och skrivit i ooc.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag, har blivit bannad här tidigare då jag inte hade spelat fivem och var ny och dessutom inte läst reglerna. Jag har absolut tagit lärdom och konsekvenser av mina senaste bans och tar det som en läxa. Ett exempel på en ban var att sno en bil på torget, det är förbjudet men eftersom jag bara hade spelat gta 5 så tog jag det som om jag fick det men det var fel såklart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag ska vara helt ärlig så hade jag inte kunnat göra något alls, det är för att jag inte hade något val att svänga in på torget och byta bil och därmed dö med foten på gasen. Det var fel av mig men jag hade inte kunat göra det annorlunda för gjort är gjort och jag var som sagt död.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det är klart jag har gjort, att man inte får drifta men samtidigt hade jag inte kunnat göra något annorlunda och jag visste sedan innan att jag inte får drifta på torget men tar det som en läxa och det kommer inte ske igen! Mvh Calle

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka