Accepterad filip nilsson | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

filip nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151642143/

Ditt Hex-ID: 11000014702f61f

Vad är din discord tagg? calle#4720

Vem var det som bannade dig? Ax3I

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 23 timmar 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem trodde säkert att jag var inne på servern för att lalla med folk, medans jag bara råka göra ett misstag och det blev inte som jag tänkt. Jag förstår att de banna mig eftersom jag gjorde fel och bröt mot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var vid mekonomen för att fixa min bil. Sedan körde jag till torget för att jag skulle träffa en polare som var där. Sen när jag var på torget. Så skulle jag bara gå över till min kompis. När jag gick förbi denna mannen. Så såg jag att min kompis stod på min höger sida så skulle jag trycka "d" men råkade klicka "f" istället. Då hoppade jag på hans motorcykel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att denna ban var fel. Tycker att det är väldigt överdrivet att banna någon för att jag hoppade på hans motorcykel. Det var inte ens meningen att hoppa på hans motorcykel skulle klicka d för att vända mig om så råkade jag klicka f istället.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad här tidigare. Saken är att dem flesta bansen är på grund av att jag inte läst reglerna och var ny på servern. Ett exempel på en ban jag har fått är tillexempel att jag snodde en bil vilket är strängt förbjudet, det var för att jag var ny på servern och inte kunde reglerna plus att jag hade bara spelat gta 5 och där kunde man göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade såklart göra det genom att inte hoppa på motorcykeln men jag tänker samtidigt såhär att utan detta skulle jag inte lärt mig och fått konsekvenser. Jag tar detta som en läxa och vet det till nästa gång men som sagt så var det ett misstag men förstår att modsen gör sitt jobb.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som sagt så utan denna ban skulle jag inte vetat något och tar detta som en läxa. Jag har lärt mig något och kommer inte göra om det. Mhv Calle

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka