Nekad filip nilsson | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filip nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151642143/

Ditt Hex-ID: 11000014702f61f

Vad är din discord tagg? calle#4720

Vem var det som bannade dig? 4Anders

Hur lång tid var din ban? 29 dagar 23 timmar 59 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp, ooc ingame, Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de valde att banna mig då jag bröt mot reglerna och rpa som man ska. Jag gjorde fel och det erkänner jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med mina vänner och spela musik med min tesla, sedan fryser han mig och får ban, jag vet igentligen inte varför jag blev bannad då jag inte gjorde något speciellt eftersom jag satt helt tyst. Men jag råka nämna "spela" till en kompis och det skulle kunna ha gjort ban inom failrp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag har gjort fel och står på mitt kast. Jag vet själv att jag gjorde fel men tänkte inte på det när det hände, jag tyckte dock hen kunde skriva i ooc och varna mig eftersom jag inte visste att det var fel men på ett sätt så utan detta skulle jag inte kunnat veta det så jag tar lärdom och vet detta tills nästa gång

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har som mest blivit bannad när jag var ny då jag inte var så bra inom reglerna. Nu vet jag och har läst på reglerna, det gör att jag har tagit rp seriöst. Jag har absolut tagit lärdom av alla mina bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara mer tyst och inte snackat så mycket vilket hade gjort att jag inte sagt saker jag inte får göra, men har läst reglerna och nu vet jag konsekvenserna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har såklart tagit lärsom eftersom jag dessutom läst på reglerna denna gång mer, jag vet konsekvenserna och har lärt mig hur man spelar bra rp

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka