Nekad filip nemlin | Ban överklagan [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi haddad

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198346535668/

Ditt Hex-ID: 1100001170602f4

Vad är din discord tagg? KHABIBA#0296

Vem var det som bannade dig? vible

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var i butiken bredvid ett bankrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var påväg och skulle ta ut pengar på fleeca banken, men det var ett bankrån där. därför vände jag om och skulle åka in till stan för att ta ut pengar istället. men sedan kom jag på att jag var hungrig så jag åkte tillbaka till butiken som låg kanske 50 meter ifrån banken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var nog jag som gjorde fel, men jag hade ingen aning om att man inte fick vara nära en brottsplats.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått en halv ooc för att jag hade pratat om att man blev "skickad till gudarna" när en kille hade blivit bannad.
jag har absolut tagit mycket lärdom av det och tänker mycket mer på vad jag säger nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat åka till en annan butik och inte stannat kvar i området.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man inte får vara nära en brottsplats för det stör polisen.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top