Nekad filip hasselberg | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filip hasselberg

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198348849776/edit/info

Ditt Hex-ID: Vet inte

Vad är din discord tagg? RamboDjeric2088

Vem var det som bannade dig? SEBNNNNN

Hur lång tid var din ban? Vet inte gick in nyss o då va de 5 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte tror han inte vet hur grejer fungerar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg ett gäng folk. Gick fram o sa att en tjej där va snygg. Sedan kom alla mot mig o börja spela över. Sedan säger en kille kom med mig vi ska snacka. Så jag följer med. Då håller han en kniv och säger att jag ska sluta spela över och pussa hans skor annars hugger han mig. Och eftersom jag har en orten karaktär så säger jag ”hugg mig då din fegis” ” tänker inte tappa min heder pågrund av en jort som dig” sedan går de någon minut och han börjar snacka om min morsa och då säger jag självklart samma grejer tillbaka. Och de va där jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban tycker jag. Liksom jag gick ju inte över deras gräns på ordspråk och deras lallande.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad av OCC och jag har lärt mig att inte snacka på de sättet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte frågat vilken knapp som gör vad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså om man inte får säga samma grejer tillbaks till folk som kallar en elaka saker så ja.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka