Accepterad Filip de big boy | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanny

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199224176078

Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad är ditt discord namn? Sanny#2867

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Alex Diaz är 17 år gammal och är uppväxt helt okej skulle jag säga det som var problemet var att han var en springis i början av högstadiet då hans mamma jobbade 3 jobb alla på övertid för att kunna frösörja sina bröder. Vid namn Kevin Diaz Kashmir Diaz. Han har speciella drag i sin personlighet han är riktigt impulsiv tar allt försnabbt om han inte blir tillsagd samt att han lätt kan slappna av om det går ett bra tag. Han gillar att vara med kompisar samt att han kämpar med att komma ur kriminalliteten då hans bröder inte gillar att han är kriminell han stanar som kriminell för att kunna försörja mamman då han känar mer pengar än henne. hans mål är att kunna ta sig ur den och fortfarnade kunna försöja sig själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är en mycket lugn person som kan behandla andra bra. Jag tar hand om situationer utmärkt. Jag älskar rp och vill göra unive rp till en rdm fri server där alla kan ha det gött och rp:a. Jag kan också mycket om rp jag är allmänt trevlig jag har som sagt mycket erfarenhet på fivem och jag är mycket bra på att rp:a Mig fram till saker och jag kan alla regler samt den viktigaste regeln suntförnuft Jag kommer tänka på vad jag gör och jag kommer hålla en god ton mot alla och göra så att folk känner sig trygga och vågar rp:a på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med hög RP samt utvecklade scenarion och att alltid balansera vinst samt förlust av scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska bara tänka på sig själv och vara ego utan tänka på att liksom hjälpa dem också som är med i scenariot. Samt också att man får tänka på t.e.x polisen ifall man gör ett bankrån att man inte tänker på sig själv och liksom förstör bara för att man förlorat utan liksom ha ett bra flytt på scenariot och göra det roligt för alla som är med i det.

Hur hittade du Unive? jag tittade på Youtube och sen hittade jag en kille som spelade på Unive och han sa att det var den basta serven

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka