Inaktuell Filip de big boy | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanny

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: Sanny#2867

Ange ditt födelsedatum 31 December 2008

Varför ska just du bli staff? De som får mig ansöka till support är att hjälpa servern så muket som möjligt. Jag kommer sköta support jobbet ännu bättre. Det som får mig att ansöka är även att jag är väldigt trevlig och kommer hjälpa så många som möjligt på bästa sättet för att alla ska hålla lugn ton i samtalet. Det som får mig att ansöka är även att jag är en pålitlig grabb som aldrig skulle ha för sig att admin abusa. också får mig att ansöka är att jag vill kunna hjälpa så många som möjligt, Det som får mig att ansöka är att jag vill hjälpa på servern och så unive blir bättre rp server. jag hade att försökt kicka de som gjorde ,Jag gillar också att hjälpa folk och att dom får hjälp fort för att rp nivån ska stiga till toppen för samtliga spelare och att unive ska bli ÄNNU bättre och att unive ska pushas upp så mkt som möjligt. Om jag hade blivit staff så hade jag hjälp till så många som möjligt och när jag banar någon så skriver jag till dom och seger vad dom kan utveckla

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 12:00 tille 02:00 alla dagar

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag jag har varit staff på andra serverar med

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? tror inte de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka