Nekad Filip de big boy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanny

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: Sanny#2867

Ange ditt födelsedatum 31 December 2008

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka till staff också är att jag tycker att det skulle vara kul att få arbeta med att specca, ta forums ärenden och ta support ärenden. Jag tycker samt att det skulle va kul att få hjälpa folk med deras problem. Jag är väldigt bestämd med mina beslut och är inte osäker med mina handlingar.
Det som också får mig att ansöka till staff är att jag skulle tycka att det hade varit roligt att få känna att jag har ett större ansvar över servern. Jag som person är väldigt driven och hårt arbetande, samt är jag bestämd när det gäller beslut. Det som bidrar till att jag ansöker till staff också är att jag tycker att det hade varit kul att bidra till att utveckla servern i hel het. Jag tycker också att det hade varit skönt att ta en paus från RPandet då jag RPat konstant i ca 6 månader i sträck nu.
Jag vill väll bli staff för att ha något annat att gö än att RPa i geuss, det hade varit riktigt sköj tycker jag.
Jag vill också bli staff för att jag kände när jag var staff tidigare så gjorde jag ett grovt misstag med att RPa istället för att specca. Jag ångrar mig grovt nu i efterhand. Jag känner bara att jag skulle villa visa min "fulla" kapasitet inom staff jobbet. Jag känner också att jag är rätt så trött på att RPa nu så därför tänker jag att det skulle passa att bli staff. Jag tycker det skulle varit riktigt chill att kunna komma hem och sätta sig och specca. (Nu är det sommar lov men ni fattar min poäng)
Jag som person är väldigt glad och aktiv på servern. Jag är hjälpsam och håller mig lugn under stressiga situtioner. Jag är bra på att prata och gillar att träffa nya människor och hålla på med ansökningar etc och sånt som kan ingå i staff arbetet

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 12 till 02.00 alla dagar

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit staff på ng rp och alpha rp
/spec (id) du kollar på spelaren.
/freeze (id) man fryser fast en person så dom inte kan rör sig.
/specoff du slutar speca personen du specade på.'
/unfreeze (id) du slutar frysa personen så han / hon kan röra sig igen.
/skin (id) du ger personen en menu som dom kan byta kläder och hyd färg på och mer.
/goto (id) du teleporterar till denna person.
/bring (id) du teleporterar denna person till dig.
/tpm du teleporterar till där du lagt en markör på mappen.
/tp (koordinat) du teleporterar dig till en viss koordinat.
/m (id) skickar medelande till en viss person ic.
/dv (radius) man tar bort ett fordon, men det kommer tillbaka till ägarens garage efter restart.
/toggleid man ser allas id.
/togglename man ser allas steam namn.
/ooc man skriver till alla i hela servern t.e.x om folk spammar i blocket så skriver man /ooc sluta spamma blocket!
/who (id) man ser vad den har för roller t.e.x krim, medlem.
/setjob (id) jobb) Man anställer en person till ett jobb t.e.x ett gäng blir uppstartad så gör donations ansvariga denna
kommando.
/svban (id) (andledning) man bannar en person i 60 minuter / 1 h.
/kick (id) (andledning) man kickar någon från servern fast dom kan gå in precis efter igen.
/sqlban (id) (andledning) (längd) man bannar någon hur länge som helst.
/sqlbanoffline (hex id) (längd) (andledning) man bannar någon som inte är online.
/sqlunban (hex id) man unbannar någon.
/sqlbanhistory (id) man ser hur många gånger en person har blivit bannad.
/sqlsearch (steam) man ser doms hex igenom steam namn. " tror det är rätt kommando.
/clearinventory (id) man rensar personens saker / inventory.
/clearall Jag tror det är att alla på serverns inventory blir borta.
/ped (id) man ger personen en ped menu.
/sc man skriver i en staff chat som bara staffs har tillgång till.
/sv man skriver i en chat där bara servervakter eller staffs har tillgång till.
/announce man skriver till hela servern ooc för att informera alla om något.
/giveitem (id) man ger en sak t.e.x en ak.
/givecash (id) (hur mycket) man ger pengar till en viss person.
/addkey (namn?) man spawnar en nyckel.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? don

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka