Nekad Filip | Chef-jobb ansökan [Vianor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Filip

Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Filip

Vad heter du på discord? Filip#8124

Hur gammal är du? 17 år

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på Unive sedan Augusti 2020.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hur jag kommer få fram en utveckling på jobbet kommer vara genom att framföra flera annonser bland annat om öppettider och se till att vi på vianor sätter en högre status i staden där folk som kör förbi ser att det är mer aktivt ställe och då kommer det automatiskt glida in mer människor som är villiga (vilket jag vet väldigt många har intresse för) att pimpa, stylea och uppgradera sina privat ägda bilar. Jag kommer även ha stor koll på mina anställda och se till att de gör de jobb som ska bli gjort där dem inte latchar runt och drar in pengar i egen ficka utan att göra något arbete. Jag har sett många olika jobbställen i stan där det kan vara helt dött i flera timmar och man väntar och väntar men ingen kommer, det ska jag få en ändring på. Iallafall på vianor.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Erfarenheterna jag har kring jobbet är väldigt simpla, jag har jobbar där innan som biträdande chef back in the days. Har även jobbat på Bilfirman som chef, har varit med i sons of anarchy där min karaktär har fått kunskaper om billagning och liknande som jag ser som en positiv vändning från att vara kriminell till att ta sitt bil intresse till ett bättre ställe i livet.

Hur ofta kommer du vara inne? Skulle säga inprinip när som sålänge jag inte jobbar vilket jag inte gör så ofta under skoltid. Samt inte under träningar heller men de gäller ju endast 1,5 timme ungefär. Annars bör jag vara inne typ hela tiden så länge jag orkar.
Måndag-torsdag 16-00
Fredag till söndag Hela dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det är väl klart jag kommer göra det, då är det bara att ta nya tag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej självklart inte.

Har du läst våra Regler? Ja.

Tillbaka