Accepterad Filip Brolin | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Loffe

Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? 1offe

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Patrik kamelli och han är 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, kort stubin.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Patrik är uppväxt på landet med sin pappa,mamma och hans storebror. Redan som ung fick patrik reda på att hans pappa hadde fått cancer. Patrik var runt 17 år gammal när han fick reda på att hans pappa hade cancer. Deras familj hade inte råd med medeciner till hans pappa. Så den enda vägen patrik hade var att börja gå den kriminella vägen. Patrik fick snabbt pengar genom detta sätt och han kunde betala sin pappas medeciner. Hans pappa överlevde och hela familjen var glada och stolta över Patrik. Patrik hade fastnat på gatan och kunde inte komma ut ur kriminaliteten. Patrik hitta en tjej han gillade. De blev ett par och inväntade ett barn. Hans tjej viste om vad han höll på med och sa att han skulle sluta. Patrik ville inte sluta men han behövde. Patrik och hans tjej flytta in i en fin lägenhet på Östermalm i Stockholm. När Patrik son blev 8 år gammal så hade Patrik bara en framtidsplan och det var att göra hans son till världens bästa fotbollspelare. Patriks framtidaplaner är att börja träna sin son till en sjukt bra fotbollsspelare och gör hans tjej stolt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med en seriöst och relistisk rp. Min rp kommer vara bra och kommer samtidigt vara rolig. Kommer ha roliga scenarion fast de samtidigt ska vara seriösa. Försöka att göra rp nivån bättre.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att kunna rpa på att jag förlorar i ett scenario då det bara är tråkigt att spela för makt, jag kommer rpa ibland på att jag förlorar ett scenario så det blir kul för alla som medverkar i scenariot. Jag tänker mer att det är ett spel och det ska va roligt för alla. Men fortfarande hålla en hög och realistisk rp nivå som utspelare sig som om det vore irl.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brytit mot regler. Jag har varit temporärt bannad ungefär 4 gånger. Det har varit 2 svbans och 2 lite längre bans. Det var precis ibörjan när jag hade börjat med rp och jag var ny till saken. Jag lärde mig snabbt om hur rp fungerar och vad det är. Jag har också varit pbannad 2 gånger. Jag lärde mig från de bannsen snabbt också och är helt medveten om vad jag får göra och inte göra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, Använder bilen som ett vapen och dödar folk med det. NLR, du kommer ihåg grejerna som skedde i scenariot innan du dog. Combat loggning, Du quitar/lämnar i ett scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte så jätte mycket. Att jag är väldigt aktiv och känner och har bra vänner ingame.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka