Nekad Filip 100 | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip 100

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Filip 💯#0357

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 20 åring som heter Filip, han har nyss kommit till staden och ska bli kriminell. Hans föräldrar var väldigt berusade och dom kunde inte ta hand om sig själva och även Filip. Filip kunde inte gå till skolan eftersom föräldrarna spenderade alla pengar på knark. Nu så har han ingen kunskap, han kan bara läsa. Han tycker alla andra ämnen är svåra. Han levde alltså med en väldigt fattig familj som inte kunde ta hand om sig själva. Under ung ålder så började Filip bli kriminell, nu skulle han påbörja ett nytt liv som kriminell. I början hade han ingen kunskap om kriminaliteten men han lär dig mer och mer. Han började det kriminella livet när han var 16. Han blev gäng kriminell vid 18 års åldern och då så kände han att han hade hittat rätt ställe i det kriminella livet. Nu när han är 20 så har han valt att flytta då han inte kände att han uppnådde sina mål i den förra staden. Nu är han på jakt igen på att hitta ett kriminellt nätverk där han trivs och har roligt och där han blir en framgångs

Vad kan du bidra med till serverns RP? rolig, social och rolig rp för båda parterna. Men jag vill också göra roliga scenarion inom den kriminella rp då jag hade tänkt köpa krim roll. jag har rpat i 2 år så jag vet alla regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag tex. gör ett råm med 2 gissslor. sedan säger jag att mina krav ska vara fri passage inga spikmattor. Då så sätter polisen ändå spikmattor och ger mig ingen fri passage fast jag har vapen mott gisslornas huve. kortfattat så betyder det att man inte ska göra allt för att vinna ett scenario och att man ska göra scenariot roligt för båda sidorna.

Hur hittade du Unive? jag har kört här flera gånger. nu vill jag komma tillbaka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka