Nekad Filip 100 | Ban Överklagan [Pacdon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip 100

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/62372378267326736/

Ditt Hex-ID: 11000014e4d6afd

Vad är din discord tagg? Filip 100

Vem var det som bannade dig? Pagge

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skött mott ett gäng när jag va "solo" jag hade dp roller och va med i dp. eller de va de jag trodde, jag visste inte att de va pausat så jag rpade och trodde jag va med i dp jag fick roller av en vice som tydligen inte ska ha de eller något, ska jag vara ärlig så fattade jag 0. För jag hade ju jobbet när jag gjorde de så jag tycker inte att jag va solo.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vice åkte runt i gs sen så såg vi santos och han säger gå upp på tak skjut när jag skriver efter ett tag får jag ett bra läge på deras boss och då börjar jag skjuta mott han sen så kommer de 3-4 grabbar och skjuter ner mig. Han tyckte att de va en dålig rp att gå som solo mott ett gäng men jag ville bara döda en och jag hade ett bra läge på deras boss så jag tog den, om jag inte skulle tagit den så skulle han ha sprungit iväg så jag kände att de va värt att ta min chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag tycker att de va felaktig då jag hade roller och va med i ett gäng sen så de inte mitt fel att de tydligen va pausat eller något, sen om någon ger mig roller och jobbet så tror jag ju att jag e med. sen om man pausar ett gäng så tycker jag att man ska ta bort allas roller så såna här missförstånd inte händer. Sen så får jag 2 varningar och en ban för att jag skottade som solo vilket jag inte va.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för Sunt förnuft och lall jag dödade en av mina egna gäng medlemmar fast vi hade planerat ett scenario där vi dödar han jag springer upp till han och riktar han drar jag skjuter och då dödade jag han. Och jag lärde mig att planera scenario i minsta detalj och att inte skjuts när dom åker på en upp gata för irl kan det finnas bilar där och då e det smartare att döda eller kicka någon på ett avlägset ställe sen så e det inte häller en bra rp. Nästan varje gång jag blir bannad så försöker jag ta åt mig av mina fel. Sen så försöker jag också att inte göra om de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte lysa på min vice.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska skjuta mott "2" gäng. sen så har jag varit bannad i 2 dgr nu och jag har lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka