Accepterad Filip 100 | Ban Överklagan ( Matteboy )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip 100

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273962237/

Ditt Hex-ID: 11000014e4d6afd

Vad är din discord tagg? Filip 100#6598

Vem var det som bannade dig? Matteboy och Diaz

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för Grov Lall (§ 2.9), Grov Sunt Förnuft (§ 1.9) jag skött en grabb i mitt gäng kilen hade riktat ak mott min vän jag känner han väldigt bra så jag sa det till bossen och han sa att jag skulle ta grabben som riktade ak jag började med att rikta på han när jag såg man men grabben valde att dra och då väljer jag att lägga ett skott mott han jag siktade inte på hans huve utan på hans mage jag ville inte dödad han utan jag ville bara få han att fatta att han är kickad. sen så rullade jag runt med mitt vapen och riktade sen så fick jag ban för allt det där. sen så hade jag ju en bra anledning så jag fattar inte varför han bannar mig utan att låta mig snacka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän skulle ta en bild han hade precis börjat på serven och vi ville ta en bil tillsammans. När vi skulle ta bilden så sa han att en kille i gänget hade riktat ak mott han och haft väldigt mycket attityd. Jag säger allt till vicen och bossen och dom säger att han ska bli kickad, du kan ta han om du vill. Jag ser han efter 2 minuter på en cross och då väljer jag att rikta mott han och då säger jag "" hoppa av crossen" men han åker iväg ändå och då väljer jag att av låssa ett skott mott han jag siktade inte på att döda han men jag träffade han i magen. Han överlevde skottet och drog. Sen så blev det restar och då rullade jag runt med mitt vapen för jag väntade på att min ig son skulle komma han ville ha ett vapen. Sen så går jag afk i typ 5 min när jag kommer tillbaka så blir jag bannad i 32 dgr för Grov Lall (§ 2.9), Grov Sunt Förnuft (§ 1.9) vet inte riktigt hur det är Sunt Förnuft att skjuta en kille som har blivit kickad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var 50% felaktig och 50% giltig då jag tycker att det inte är fel att skotta en grabb som blev kickad (alla gör det så jag trodde att man fick) sen så var det en giltig ban då jag rullade runt med ett vapen i handen och riktade. í och med att det var 50% giltig och 50% felaktig så borde jag få en förkortad ban med hälften så 14 dgs ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banad 7 gånger men jag har blivit unbannad varje gång för det har varit felaktiga eller så har jag gjort en överklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte rulla runt och rikta på allt och alla jag tycker att det var väldigt dumt och det kommer aldrig att hända igen. sen så var det onödigt att skjuta grabben men min boss sa det så jag trodde att man fick göra det sen så känner jag typ 10 personer som säger att man får och jag har hört att man får göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte rulla runt med ett vapen i handen det var en väldigt dålig rp och den rp hör inte hemma här på den här serven. Jag vill bara ha unban det är lov och jag vill skapa nya minen med mina vänner. jag har redan väldigt många roliga minen och om jag om får unban så kan jag svära på att det här aldrig kommer hända igen och det har ni mitt ord på. jag kommer att börja rp 100 gånger bättre. sen så har jag köpt tillbaka min krim och jag pallar inte vara bannad tills 14 maj. vill också bara till lägga att min vän gjorde samma sak och fick 6 dgrs ban och indragen krim. sen så har jag och mina vänner planerat att göra ett bank rån idag eller imorgon

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar det.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka