Nekad Filip 100 | Ban Överklagan [Diaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip 100

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273962237/

Ditt Hex-ID: 11000014e4d6afd

Vad är din discord tagg? Filip 100#6598

Vem var det som bannade dig? Diaz

Hur lång tid var din ban? 8 dgr och indraget allt har försökt allt för att få snacka med han för jag har inte ens fått förklarat. jag har försökt att taggar han och skrivit till han i pm men han iggar mig bara

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För mild vdm men jag har klipp på att det var dsync och så var det importen som åkte fram

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade nuda han med min import sen fick jag ban och kick från krim dc sen så skriver jag till han och han svara inte jag provar att hoppa support men dom drog in mig och dom sa att jag skulle göra en ban överklagan. vill bara tillägga att på klippet så ser man att det dsyncar lite

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig jag nuddade knappt han och det har jag klipp på. Sen så tycker jag att 8dgr och indragna roller är lite överdrivet för att jag nuddade han. När jag hoppade support så sa dom att det var felaktig ban och att jag skulle få tillbaka mina roller och att jag skulle få unban. jag har även provat att tagga han och då skrev jag att han ska kolla pm men han timeoutade. tycker också att det är jävligt drygt att banna någon och sen inte kolla pm.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger men jag har blivit unbannad varje gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte åka till han men jag skulle lalla med min vän för på gpsen så står det att bilen som han åkte i är min och jag skulle lalla med min vän så jag åkte till knappt nuddade han och sen så flög han på min bil sen så bannade han mig och drog in mina rolle.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag provade att tagga han. För att kolla pm men han timeoutade mig för det tycker också att det är.jävligt drygt att banna någon och sen inte kolla pm

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka