Accepterad Fil0s0fen | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fil0s0fen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198247121504

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer Stenqvist

Vad är ditt discord namn? Fil0s0fen#4430

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter makkan huasaini och är 26 år gammal. Han är uppvuxen i en familj där det var sämre ställt och har hoppat mycket mellan olika fosterhem osv. Just nu så är han ganska vilsen i livet och letar efter äventyr men framförallt sig själv och vad han ska göra med livet. Vad det gäller intressen så gillar Makkan att vara med vänner och att träffa tjejer och dricka sprit. Makkan är en person som tar dagen för vad den är och lever efter ett talesätt som lyder "den dagen den sorgen". Det innebär att man alltid ska ta allt som det kommer och inte oroa sig över morgondagen. Jag själv hoppas att se Makkan utvecklas åt det hållet där han blir framgångsrik inom en laglig verksamhet och att han njuter av livet och av vad det har att erbjuda.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en person som är väldigt van med att vara med och styra i olika Community och föra dess utveckling framåt. Jag har tidigare spelat på många svenska stora minecraft serverar och innan det så la jag väldigt mycket tid på det svenska csgo Communityt. Jag är en mogen person som har mycket ider och ja brinner till 100% för det jag gör. Oavsett vad det är som jag gör. Jag har spelat väldigt mycket dataspel i mitt liv och har en god kännedom kring den gemenskapen och individuella utvecklingen som en stark gemenskap över t,ex, ett spel kan ge personer. Jag är även väldigt öppen för att lära mig nya saker och bli en del av nya saker och denna gång så vill ja lära mig gta RP och allt det har att erbjuda..

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara en stark gemenskap som jag vill bli en del av. Där av att jag valde denna av alla rp servrar som finns.

Hur hittade du Unive? Min bror introducerade mig hit.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära mig nya saker och få en djupare förståelse för varför folk lägger ner så ofantligt mycket tid och kärlek på just detta spel. Det måste finnas en bra anledning som jag börjar förstå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt och utväckla min kännedom om olika spel

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte i gta rp men i andra spel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka