Nekad FIKUS | Whitelist ansökning [Ceder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FIKUS

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128931513/

Vad är ditt namn i verkligheten? Brajan

Vad är ditt discord namn? FIKUS#2453

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adel Ramires och han är född 5 mars 2000 i Malmö. Under tiden som barn var Adel ganska stökig kille han hade en svår uppväxt och hamna på fel väg redan i början av sitt liv. Han drogs till de kriminella livet han tyckte det var coolt att ha vapen sälja knark och åka runder i feta bilar. Sådana saker gjorde han efter skolan för pengar i hans ögon va allt. Adels förebild när han var barn va Pablo Escobar han hade allt de Adel tyckte om pengar, vapen och bilar. När Adel växte upp så ville han gå med i ett gäng men han har inte lyckats hitta ett än men snart så tror Adel att han kommer hitta ett. Nu när Adel är vuxen så håller han på med mycket skit som han kan sitta inne för men de tänker inte Adel på. Annars är Adel en snäll person mot dem som är schyssta tillbaks men om någon jiddrar med han så kan det gå över styr.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra med mycket skratt och rolig rp till servern, kommer va en kontakt person för kriminella folket så jag kan hjälpa dem så mycket jag kan också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker om denna server där är alltid arbetare man behöver i tjänst och många spelare inne på servern

Hur hittade du Multistaden? Hitta den bland alla servers när man tar filter Sverige.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att göra mitt rollspel till ett bra och verkligt rollspel med verkliga scenarios och leva det kriminella livet som i verkligheten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja ibland på royalcrew

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka