Nekad FIIp2 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FIIp2

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Jag kan inte få tag i den för tillfället är på telefonen

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Filip#2931

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. (Jag är dyslektiker så jag kommer inte kunna skriva så utvecklat) jag har en karaktär som heter bob Marley och han är 34 år gammal han hade en normal uppväxt och han hade bra föräldrar som tog väll hand om han. Han gick ut hög stadiet där efter började han gå fordon där han lärde sig mycket om fordon och motorer och hur de fungerar. Han tog studenten och tog sig ut på arbetsmarknaden men alla jobben som Bob hade tillgång till med hans cv var upptagna så Bob fick ta ett snabb jobb på lokala posten som varade i ett par år. Tyvärr så la posten ner eftersom alla företag frakta sina egna paket vilket gjorde att posten inte fick några uppdrag vilket till slut ledde till att posten konka och Bob blev arbetslös. Bob tog ett lån som han lever på än idag men Bob ska försöka bli medborgare i ett samhälle som heter unive där han ska försöka bli chef eller vd på ett företag

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för jag vill kunna bidra med min egna rp nivå och kunna förbättra den nuvarande rp nivån eftersom jag har många erfarenheter inom rp i fivem ca800 timmar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Säg att du åker in i fängelse eller får polis jag och så förlorar du och åker dit då ska man inte bli förbannad och arg och försöka föderva scenariot för polisen då man kan göra något roligt av scenariot med att man åker fast i stället för att dampa och tillexempel combatloga

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på servern ett par gånger även när den hette multi berget och sedan har jag bytt servrar lite hit och dit men nu vill jag satsa på denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka