Nekad Fiilmkedjan | Ban överklagan [Zenvu]

• Trådskapare Trådskapare Fiilmkedjan
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
F

Fiilmkedjan

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198273462078/

Ditt Hex-ID: 110000112aaff3e

Vad är din discord tagg? Daaaaxhri#6383

Vem var det som bannade dig? RealSvampBob

Hur lång tid var din ban? 15 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft, lyssnar ej på staffs.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Felaktig bann

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i min bil vid piren och skrapade trisslott medans jag lyssnade på musik.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig bann. Hur kan jag bli bannad när jag sitter i min bil och skrapar trisslott? Jag lyssnade på musik och har inte ens använt min mikrofon. Så förstår inte vad som menas med att jag inte lyssnar på staffs. Jag har precis ansökt om medlemskap så det låter lite dumt att jag inte ska lyssna på staff och göra det motsatta av det de säger. Jag har hållt mig till reglerna på pricken skulle jag iallafall påstå. Om det var 1 dag skulle jag inte gjort en överklagan. Men 15 dagar är alldeles för mycket för en oskyldig själ som mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad 60min tidigare och det var för att jag råkade åka in i en persons bil. Det jag har lärt mig av det är att vara lugnare på gatorna när jag sitter bakom ratten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Borde inte vara så stressad med att åka ifrån det området jag befann mig på. Borde tagit det lugnt och åkt iväg med låg hastighet då det var en parkering.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort och därför har jag även ansökt om medlemskap för att ta spelet till en annan nivå. Så har försökt hålla mig undan från problem men fick ändå ett bann av att sitta i min bil och ta det lugnt med musik och trisslott vilket är lite trist. Jag är lite osäker på vad jag gjorde fel i just DENNA sammanhang men om ni skulle vara så vänliga att unbanna mig så kommer jag göra saker och ting annorlunda på Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka