Accepterad fightex | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fightex

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198079349915/

Ditt Hex-ID: 11000010719149b

Vad är din discord tagg? fightex

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-23 225247.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att dom trodde jag metade och skärmdelade när jag satt i suport

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i suport ärende med sleminen sedan hoppar ludde in och börjar säga ett jag metar för att mitt klipp inte haddde ljud och då började jag argumentera sedan så ber han mig skärmdela så jag skärmdelar mina medalklipps och sen så ser dom att jag har discord canary uppe och då tror dom att jag skärmdelar för folk men jag satt deffad i ett calll med mina irl polare som it har med unive att göra så alltså jag vill bara se bevis för fatttar ej vrf jag ska bli p bannad över detta och hadde inte rpat på under dem 20 min när jag satt i canary satt i sup me slemi och snacka och satt deffad i ett annat caal me irl polare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag fattar han till 100 procent att han bannar för meta om man har metat och de står jag bakom men det är liksom att det inte fins några konkjreta bevis på att jag metat det var att jag hadde discord canary uppe men trodde man fick ha den appen men den är nu borttagen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blivit bannad 20 gånger tidigare och spelat här väldigt länge och jag var grön spelare med 0 banns senaste 3 månaderna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte suttit deffad i canary med mina irl polare medans jag satt sup

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ej ha canary uppe jag vill bara se vad jag gjort för fel virtuellt för fattar verkligen 0

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? sja

jag ville bara försvara mig blir sån när jag blir upprörd men det blev på fel sätt och det ska ej ske igen

Ja när jag konfronterade dig första gången var du oerhört otrevlig och tjafsade emot.

jag har raderat canary och altt för viste ej att man inte fick ha det jag ska bevisa min bästa sida till er

jag vet men jag blir tuvärr sån när jag blir arg och det är inte menigen
och jag är ledsen för jag blev otrevlig emot dig

Och det du skrev till andra att du skulle göra uppskattar jag inte heller, gör bara att jag tappar all respekt.

jag sorry asså Jag blev förbannad och förstår dig till 100 procent att du tappar respekten men jag säger detta till dig nu sorry ska ej ske igen

jag hoppas du godtar den de onödigt att sitta vara sura jag fattar jag gjort fel ska inte ske igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka