Accepterad fiffi | Medlem ansökning(Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PhilipFiffi

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198839616935/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip lerander

Vad är ditt discord namn? PhilipFiffi#3625

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gösta som är lätt krängt och blir lätt rädd men en väldigt trevlig och är även mycket omtänksam person då han alltid vill alla andras bästa.
Gösta är 77 år gammal och börjar bli lite glömsk av sitt tv beroende då han glömmer ibland va man har sagt till han.
Men Gösta har haft en helt okej uppväxts då han har haft det ganska fattigt då hans mamma inte alltid hade råd med mat. Därför att hans mamma va ensam stående med två barn och hade inte så hög lön då hon jobba på McDonalds.
Så ibland va Gösta och hans bror tvungna att gå och plocka skräp i soptunnorna så dom kunde få ihop lite pengar till lite mat

Men på fritiden så ägnar sig Gösta sig mycket till att spela Tennis och titta på tv. Gösta tycker även det är väldigt roligt att springa men han har inte så bra kondition så han behöver ta pauser ganska ofta.
Men det senaste har Gösta levt med sin bror i en liten lägenhet i utkanten av Visby där han levt med sin brorsa Bertil i snart 27 år.
Men en dag när Gösta och Bertil skulle betala räkningen så stod det på pris lappen 10000 svenska kronor alltså hade hyran höjts vilket dom inte hade råd med.
Men Gösta hade en ide om att dom skulle flytta till unive då dom hade hört mycket gott om den i tidningen och på nyheterna. Så Gösta och Bertil packade väskorna och bokade två flygbiljetter för dom sista pengarna dom hade.
Nu står dom där utan hus utan pengar utan telefon det ända dom har är varandra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle bli en del av unives Community därför jag vill bidra till Bra RP på Servern, ha kul och gärna lära känna massa nya folk och få nya polare. Skulle också vara kul att i framtiden hjälpa servern med något kanske discord eller Fivem.
Jag kommer bidra med bra och unik RP. Jag kommer alltid ha en god ton mot alla, och försöka hjälpa alla som behöver hjälp. Har även hört mycket bra om servern då det är många spelare och dom är seriösa och har ett bra RP.
Jag har även sett många streamers som spelar på unive och då ser det väldigt roligt ut och som en väldigt bra server med många spelare som kan hålla ett bra RP.
jag är även mogen alltså så lallar jag inte och har ett seriöst RP och jag kan ta kritik.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad av just unive är att jag verkligen älskar hur man RPar på denna servern och det är även väldigt många streamers som spelar på denna server och dom säger att den är väldigt bra RP och en rolig server att spela på . Det även va många spelare online för att vara en svensk server vilket jag tycker är väldigt roligt och även om det är så många spelare så kan alla håla en bra RP på servern. Jag skulle älska att få vara en del av unives Community och få jobba som andra jobb en exempel postnord.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern Unive genom några vänner som sa att det va en bra server med högt rp så jag börja kolla på streamers som spela på servern och då ser det väldigt roligt ut och då hämmar dom i många bra scenarion med många spelare som kan hålla en bra RP nivå. vilket är roligt. Detta skulle jag gärna ta del av och va med att få scenarion att bli ännu bättre.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt roll spel är att skapa en karaktär som får ta del av många bra scenarion och bildar bättre scenarion och får träffa många nya personer och även kanske skaffa sig något jobb.
Även utvecklas både i mitt RP och även som person. Men det viktigaste tycker jag är att ta del av scenarion och ha roligt och träffa personer. Detta är något jag verkligen brinner för.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att utvecklas, få nya vänner, bli en del av Communityt och ha folk jag kan snacka med som är trevliga och snälla. En härlig server att hänga i och utvecklas både som mig själv som person och också lära mig från andra kompisar i servern. Skapa nya minnen och ha väldigt kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu spelar jag bara på Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka