Nekad fiffi | Medlem ansökning [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PhilipFiffi

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198839616935/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? PhilipFiffi

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Alex Karlson är väldigt känslig och blir lätt ledsen och sur men han är en omtänksam kille på 21 år från en liten håla i Visby.
Alex tidigare liv hemma hos mamma har dock inte vart så bra då han aldrig har haft ett jobb. Alex gillar att va med kompisar och träna på gym och även spela basket med vänner.
Alex har även haft ett ganska jobbigt och dramatiskt liv då han hade det dåligt i skolan då han är känslig mot kommentarer om hans utseende detta lede till att han inte gick till skolan så mycket. Det kan nog vara en anledning till att han inte är så smart. Vilket ledde till att han började med småbrott som att klottra och va ute sent på kvällarna och göra lite små bus.
Men en dag tänkte Alex att han skulle få stopp på allt det här så han han bestämde sig för att han skulle flytta till Unive som han hade hört mycket bra ifrån. Men problemet va att han bara hade råd med flygbiljetten men inget hus men han gjorde det ändå. Han tog flyget till Unive och nu står han där utan jobb och utan pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle bli en del av unives Community därför att Ryktena man hör om unive är alltid positiva och medlemmarna verkar mogna och seriösa i sitt RPande. jag har hört jag har hört mycket bra om servern och har hört att det är väldigt bra RP. Jag har även sett många streamers som spelar på unive och då ser det ut som en väldigt bra server med många spelare bra RP.
jag är även mogen alltså så lallar jag inte och har ett seriöst RP och jag kan ta kritik.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad av just unive är att jag verkligen älskar hur man RPar på denna servern och det är även väldigt många streamers som spelar på denna server och dom säger att den är väldigt bra RP. Det värkar även va många spelare online för att vara en svensk server vilket jag tycker är väldigt roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern Unive genom några vänner som sa att det va en bra server med högt rp och många spelare online. Jag har även tittat på några streamers som spelar på unive och då ser det väldigt roligt ut och då hamar dom i många bra scenarion vilket är roligt. Detta skulle jag gärna ta del av.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt roll spel är att utvecklas både i mitt RP och även som person. Men det viktigaste tycker jag är att ta del av scenarion och ha roligt och träffa personer. Detta är något jag verkligen brinner för.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det jag vill uppnå med unive är att träffa nytt folk och skaffa något hyffsat jobb. Men mest av allt att ta del och bilda bra scenarion och vara med att utveckla servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i någon annan server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag till 100%

Du har inte skrivit hela discord namnet och kan inte hitta den isåfall, Därför blir denna nekad Automatiskt. Skriv en ny om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka