Nekad Fico | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fico

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
7
Ditt discord namn: Fico5729

Vad för typ av beslut gäller det? Kriminell Varning

Vem/vilka tog beslutet? Makos

Varför tror du själv att beslutet togs? För att vi ej satt i krim vc

Hur är beslutet felaktigt? jag och troun och en annan satt i en bil med högsta volym i music någon turkisk musik sedan så blev vi taggade att komma support genast och jag och troun hoppar support, de säger att vi e misstänkta för meta gaming och vi som inte ens har pratat med varandra blir chockade. han frågar oss om att vissa skärm och precis när vi ska så deffar de oss och sedan glömer bort ämnet, Jag erbjuder om att bevisa att vi inte har metat ( vissa skärm och chat med varandra ) men han sa de behövs ej. Jag förstår att vi får en bann 2 dagar för en sådan liten tabbe då vi ville lämna gänget. Men 2 krim varningar+ 2 dagar ban är lite väll grovt när vi kunde bevisa oss själva med?

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet kan ej skicka här låter ej mig skicka ett pm så löser jag

Tja,
Så gick det väl inte riktigt till?
Jag och en annan krim ansvarig, speccade er i ca 10 minuter, ni sitter helt tysta i en bil och åker runt till olika områden. Ni hade ingen musik igång då.
Vi misstänkte att ni satt i en privat call, och så lätt som det är, då kan ni bara radera det innan ni delar er skärm, vilket jag tycker att det är onödigt.
Vad menar du med att vi glömde bort ämnet?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka