Accepterad Fico | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fico

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://s.team/p/hwcv-ffng/jvwrwpcd

Ditt Hex-ID: steam:11000015f1e3394

Vad är din discord tagg? Fico5729

Vem var det som bannade dig? and4lv

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-12 190734.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Grov FearRP

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille ringde mig och ville träffa mig så jag sa till honom och komma till en plats då kommer han och han påstod att jag sålde vapen vilket jag ej gjorde eftersom jag inte har ett vapen. Sen när vi är på platsen så kommer det fram fler tal personer som riktar och ber mig hoppa ut ur bilen men jag körde bara iväg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den här bannen var absolut inte felaktig eftersom det var jag som gjorde felet och körde iväg

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har en är dubbelban och den andra var felaktig då ni kan kolla min andra banöverklagan men 1 var rätt och de står jag till godo av att jag gjorde fel samt lärde jag mig av bannen. man blir arg när man blir bannad men de är fortfarande en lärdom man får för att motverka att göra det i framtiden så denna bann respekterar jag och vet att jag ej kommer göra detta igen samt så ska jag ta återanställning så vi slipper detta problem och hoppas ni förstår mig i denna ban och jag är 100%ärlig och kommer med 100% fakta som jag visste. jag trodde jag alltid var polis och var de ig och har tagit utbildning och jag trodde att den alltid skulle vara kvar men nu till efterhand ska jag kolla mer i polisdcn då jag kan missa massor med viktig information men denna ban lärde mig och nu så kommer jag ej rpa polis när jag ej har rollen i polisdcn så denna ban tar jag som en lärdom / läxa till nästa gång så slipper vi detta. Just nu har ja lärt mig om alla bans och de ska inte ske igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att bara hoppa ut ur bilen och låta dem råna mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att inte köra iväg utan att bara lyssna på dem som riktar vapen mot dig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka