Accepterad Fico | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fico

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://s.team/p/hwcv-ffng/JVWRWPCD

Ditt Hex-ID: steam:11000015f1e3394

Vad är din discord tagg? Fico5729

Vem var det som bannade dig? Valentino

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-24 152317.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? korruption inom yrke

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina vänner planerade ett stort butiksrån många timmar innan rånet sedan så skulle vi hämta gisslan och vi lyckas hämta 2 gisslan sedan rör vi oss till en båt där vi förberett och lämnar en av våra vänner som vi hotad ska köra båten när vi flyr från platsen sedan så åker jag och min vän och de andra gisslarna till butik 13 i sandy sedan så drar vi igång rånet och då riktar jag mot gisslarna och tar in de i rummet bakom medans min vän håller på med gubben vid kassan sedan så väntar jag i rummet sedan så kommer poliserna därpå kommer förhandlaren och då börjar min vän att förhandla och ställa kraven sedan så säger han att du kan komma in i bilen och rikta på gisslarna tills dörren till butiken sedan springer jag fort in i bilen sedan så rör vi oss mot båten där vi ska hoppa in och under vägen jagar 3 bilar oss och 1 helikopter och vi lyckas snabbt hoppa in i båten och poliserna åker efter oss vid vägen sedan så ser vi att helikoptern är fortfarande efter oss sedan åker vi mot trygg men de har placerad bilar vid bron så vi måste backa ut från tunneln sedan så ser vi att de hämtar en båt och de skjuter oss från Helin och båten och vi stressar och åker enda från piren i vattnet till cayo och märker att vi fått en till heli efter oss och märker att vi har hamnat i en jobbig sits och under tiden vi åker så dumpar vi våra kläder i vattnet för att göra de svårare vid utredning / förundersökning och vi åker mot kanalen in mot stan nära torget stationen sedan så finns de en svart grej där båtar ej kan åka och då så backar vi båter och alla bilar och heli kommer sedan så blir min vän sönder smattrad och båtföraren med och då skjuter jag tillbaka då jag tänker på liv och död fast märker medans att jag skjuter tillbaka att det är tack och god natt och jag hade rätt sedan tar ambulansen oss och tar oss till sjukan och efter en lång process så räddar de mig och min vän men min vän rpade förlamad så han åkte rullstol. sedan så van polisen scenariot men vu båda hade kul men dagen efter fick jag reda att mina roller drogs och att jag var p bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. helt ärligt så skulle jag mer säga missförstånd för att jag snackade med en rekryterare innan jag fick min krim kommer exakt inte ihåg vem och när men då sag ja till han att jag ej vill vara sjukvårdare längre då jag hade planer att vara taxi och då fråga han mig om min dc och ig namn och jag svarade honom allt de sedan så har jag trott att jag ej var sjukvårdare då jag rpat krim eftersom att det är roligare och skapa en massa roliga scenarion och därför har jag ej trott att jag var sjukvårdare därför anser jag det mer som missförstånd både för min del och staffsen del och jag tycker bara att han jag snackade med skulle redan tagit bort mina roller och anställning för då hade inget av detta hänt. jag hoppas att ni förstår mig och kan ge mig en chans att komma tillbaka och rpa igen då jag tyckte att de var kul och rpa krim då jag köpte de var ett par dagar sedan och vill ej känna som att jag kastat 200 kr i sjön. i framtiden om jag söker till ett jobb och jag sedan tröttnar så ska jag verkligen kolla med rekryterare eller högre uppsata för att se att jag verkligen ej har kvar jobbet för att skippa sånna onödiga händelser som skedde nu därför känner jag att jag vill ha en chans och hoppas ni kan lita på mig samt så ska jag bevisa att jag tar vara på denna chasn då jag vet vad denna ban innebär och att deb har en betydelse. Men en sak är att när jag snackade med FCDavve i sup idag efter jag fick reda på bannen idag så sa han att jag får rpa krim och sjukvård på samma karaktär bara att du ej får begå kriminella handlingar när du är i tjänst (TROR) jag han sa eller att man ej ska göra kriminella handlingar och de visste jag ej heller och lärt mig de till nästa gång för att undvika onödiga banns. Jag lovar att allt jag säger är sanning och ej ljuger och hoppas att ni förstår mig och vid funderingar neka ej direkt skriv frågor om ni har så kan jag svara på de och verkligen förklara mig och att ni verkligen förstår mig. Jag har bidragit med bra scenarion de senaste dagarna
och känner att jag verkligen är i form för att rpa och detta var som sagt missförstånd

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har en är dubbelban och den andra var felaktig då ni kan kolla min andra banöverklagan men 1 var rätt och de står jag till godo av att jag gjorde fel samt lärde jag mig av bannen. man blir arg när man blir bannad men de är fortfarande en lärdom man får för att motverka att göra det i framtiden så denna bann respekterar jag och vet att jag ej kommer göra detta igen samt så ska jag ta återanställning så vi slipper detta problem och hoppas ni förstår mig i denna ban och jag är 100%ärlig och kommer med 100% fakta som jag visste. jag trodde jag alltid var polis och var de ig och har tagit utbildning och jag trodde att den alltid skulle vara kvar men nu till efterhand ska jag kolla mer i polisdcn då jag kan missa massor med viktig information men denna ban lärde mig och nu så kommer jag ej rpa polis när jag ej har rollen i polisdcn så denna ban tar jag som en lärdom / läxa till nästa gång så slipper vi detta. Just nu har ja lärt mig om alla bans och de ska inte ske igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunnat göra annorlunda är att verkligen se att jag ej är anställd längre och kollat upp de i sjv dcn för att säkra att jag ej är anställd längre och även om jag kan göra /duty ska jag ej göra de för att jag ej är anställd och jobbar men nu har jag lärt mig detta och kan lova på heder och samvete att detta ej kommer hända igen och till nästa gång jag lämnar ett jobb så ska jag verkligen vara säker att de har tagit bort min anställning för att skippa sånna situationer som kan få mig bannad och indragna roller men nu har det hänt och de ända jag kan göra är att bevisa att jag lärt mig genom denna överklagan. Men jag tycker att p ban + indragna var för mycket för du kunde bara säga till mig redan samma sag att de jag gjorde var fel och lärt mig istället för att göra en son process för vad jag vet så har alltid 320 och limpas sagt till staffsen att vi ska jobba med spelarna och inte emot dem så de bästa hade varit att du inte bara vill banna för att banna utan att du kunde redan innan sagt till mig så hade inget stor grej hänt utan att jag bara fått en muntlig varning eller mildare ban men detta tycker jag var överdrift och de tyckte de andra staffsen jag snackade med. men som sagt så har jag lärt mig och detta är min chans och bevisa de på min banöverklagan. Om vi skulle backa tillbaka tiden till då det hände, vad hade du kunnat göra då? då skulle jag för längedesan agera åt detta och verkligen kollat upp ifall rollerna och anställningen ska vara borta så slipper jag detta i framtiden och nu hoppas jag att jag visat er förståelse samt att jag lärt mig och hoppas ni ger mig en chans jag kan ta vara på. Med vänlig hälsning Fico

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag eftersom jag insett i supp att jag varit oaktsam genom att använda /duty fast jag inte jobbar där längre och att jag gör kriminella aktiviteter men i framtiden kommer detta ej hända då ni förklarade i sup de jag gjort och insett mitt fel och tagit denna ban som lärdom och framöver så kommer ju jag som sagt sancka med han som tar bort mina roller att ta bort allt och inte bara glömma de ig och sedan när han säger att han ska göra det så ska jag verkligen kolla upp det både i sjv dcn samt så kommer de komma up ig på den blåa rutan längst ner att man blivit av med jobbet så till nästa gång ska jag vara mer aktsam och verkligen kolla upp de. Och denna banöverklagan är ingen bullshit utan allt jag säger är faktist en ren fakta och jag önksa att ni kommer tro mig för jag visste verkligen inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka