Inaktuell Fico | Ansökan till Staff [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fico

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian

Ditt discordnamn: FICO5729

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att hjälpa till i staff teamet och underlätta olika problem eller andra saker som servern behöver och vad som fick mig att bli staff är att hjälpa folk som behöver hjälp med olika problem som jag kan försöka lösa i support och jag har sett hur helpers hjälper andra i support och känner att jag vill göra samma. när jag är helper så ska jag ta ett stort ansvar för unives Community och göra 100 % för unives framgång på bästa sätt. jag kommer alltid vara där och hjälpa folk i tex don support och andra saker min pm kommer alltid var öppen så om det är något så är det bara att slå en signal så återkommer jag så snabbt jag kan och hoppas jag hjälper er på det bästa sättet. jag kommer alltid hålla spelarna till reglerna ig och i dc så ingen skickar olämpliga saker eller något annat. jag kommer alltid vara uppe och hjälpa folk i support don och andra saker på vardagar ca 17:00 - 00:00 sen måste jag lägga mig pga plugg/ skola men på helger kommer jag ta olika ärenden från KL 14:00 - 03:00 så kommer hjälpa folk hela dagen men kommer vara aktiv också ig och specca olika scenarion så dt inge sker regelbrott eller noclipa men såklart så ska jag rpa också. jag känner att jag verkligen engagera mer tid inom olika staff arbeten för jag känner att jag är redo för min grej. jag är mogen men innan lallade jag ganska mycket men nu är jag redo och kommer göra allt som krävs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? att vi inte tar alla reports eller att det är många i support och ingen hjälper. en annan sak är att det kan finnas lall vid streamers när de streamar så då tycker jag att saff väl ska vara där och specca allt som händer och ta tag i regelbrott. samt mycket problem inom krim rpn. Ifall jag blir staff så kommer jag ofta ta support samt specca och ta reports ig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tillsammans så gör alla bättre jobb och det blir mycket effektivare tex när det är mycket report då ska vi alla hjälpa till med reports eller så sitter många i support då tycker jag att vi kan priotera det om vi inte har något för oss. Det vi kan göra mer är att specca scenarion så inte det sker regelbrott och en lalla tex när någon streamer stremar då ska vi staff se till att specca det så de inte blir massa regelbrott

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig att vara professionell är att vara trevlig och ha bra bemötande till personen som jag pratar med och det kan tex vara support att man inte behöver vänta länge i väntrummet och att jag tar tag i det så fort jag kan lyssna på personen och försöka hjälpa han eller hon så den får så bra hjälp som möjligt. När jag tar tex ett support ärende så ska jag alltid jobba med spelaren och ej mot den för att spelaren ska förstå vad hen har gjort och försöka lära spelaren till de rätta.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går till skolan sedan kommer jag hem runt17 samt så kommer jag vara aktiv från 17 till 00 samt på helger kan jag vara uppe extremt länge från typ kl 15 till 06 men tiderna kan såklart variera om jag har gäster eller om jag ska någonstans med familjen men på loven är jag ännu mer aktivare men kommer fortfarande hålla en god standard på vardagar. samt så kommer jag knappast rpa när jag är staff och för de mesta kommer jag att ta ärenden samt reports.

Hur länge har du spelat på Unive? september 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit ledning samt mod på andra svenska servers samt tidigare helper här på unive

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka