Accepterad Ficktjuven | Medlem ansökning [.palmen.] (TOBBE)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ficktjuven

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel Ljunggren Bergström

Vad är ditt discord namn? Ficktjuven

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Tingsryd 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, välbemött, hjälpsam, Snäll, bryr sig om andra.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik är en person med krasslig barndom/ungdom. Både mamman och pappan var alkoliserade och Erik omhändertogs av socialstyrelsen redan vid tidig ålder. Det i sin tur gjorde att erik blev omflyttad och omplacerad i olika familjehem med andra barn/ungdomar med mer eller mindre problem. Han växte upp i missär och hade en del fuffens för sig vid ung ålder som snabbt utvecklades till tyngre kriminalitet. Men efter en tid har gått han Erik börjat att växa till sig och börjar sakta men säkert ta tag i sitt liv och göra det bästa utav de medel han har och har snabbt blivit en förebild till ynge folk som växer upp i samma missär han en gång levde i. Han vill i framtiden kunna stå på sina egna ben, tjäna sina egna pengar och bygga upp sig själv och sin personlighet och framförallt sitt intresse för fordon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara lojal mot spelare i univeRP och visa respekt för andra medlemmar. Jag kommer gå in med en posetiv inställning och bidra med ett seriöst RolePlay.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att spela mot motpartens vinst innebär att man ska göra ett bra och roligt senario för både mig och motpartern. Tex om jag skulle bli kidnappad så gäller de för mig att visa rädlsa, kanske skräck och göra allt ja kan för att få senariot att bli så äkta som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte hänt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, C log, social RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Finns inte så mycket mer jag kommer på mer än att jag förväntansfull och ivrig att få joina eran server.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka