Inaktuell Fick ej mitt medlemskap, pågrund av 2 olika pc med olika ip adresser! felaktig i (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamo abdullah

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Jag blev godkänd till test medlem 2024-09-18 och spelade på den enheten tills 2024-09-23. (Har skilda föräldrar) Efter det så var det min mammas vecka och när jag spelat där har det tydligen inte räknats med i sysemet att jag spelat FiveM. Jag har spelat bara på en annan enhet och då en annan ip adress, så då kanske det inte räknas att jag är inne.
Screenshot 2024-09-29 183249.png

Det står solklart att jag spelat 40 timmar FiveM de senaste 2 veckorna. Så jag har varit inne ingame minst en timme varje dag som man behövde för att bli medlem. Känns bara att man blivit lurad på ett viss att man spelat all den tiden och visat sitt bästa för att bli medlem och så har det tydligen inte räknats.

Annan info: Hade krockat med min bil så jag la /sme stuckad fot och gångstil injured. Men jag sprang fortfarande med min karaktär så en mod skrev i lokal OOC till mig "borde man springa med stuckat fot"
Detta var under tiden då jag inte var inne ingame enligt systemet. Har screenshot på händelsen då jag dm:at den mod som skrev till mig för att förklara.
Bevisar en del att jag varit inne och spelat på servern bara att systemet inte räknat med de för de är en annan ip adress. Har oavsett spelat och varit inne på samma konto minst en timme varje dag under tesperioden.

Screenshot 2024-09-29 201234.png

Tjena @liamo abdullah vad tråkigt att du har kämpat så hårt för att bli medlem. Jag förstår att det kan kännas tungt men ip har ingenting med speltimmarna att göra. Jag tror detta handlar om att du har spelat från 2 olika steamkonton vilket gör att du får 2 olika timm räknare. Är det möjligtvis så att du har 1 dator hos din mamma och en dator hos din pappa? Är det så har du 2 olika steamkonton? För somsagt behöver man spela på samma steamkonto för att timmarna ska räknas det har alltså ingenting med ip att göra.

Jaha, tror nog att jag bara har ett steamkonto på grund av att när jag väll köper spel hos min mamma får jag också spelen hos min pappa utan problem. Samt har jag haft problem innan med att komma ihåg lösenord när jag väll ändrat hos min mamma och där efter glömmer det när jag kommer hem till min pappa för att logga in på mitt steam konto. Men du har rätt med att jag har en dator hos min mamma och ett ytligare en hos min pappa men fortfarande samma steamkonto.
I själva FiveM och unive roleplay har jag samma karaktär, samma bilar, namn och allt de.

Kan det ha något med att jag på nått viss har 2 olika fiveM konton?

Kan det vara 2 olika unive konton? (tror ej de, har loggat in på båda med discord)

Jaha, tror nog att jag bara har ett steamkonto på grund av att när jag väll köper spel hos min mamma får jag också spelen hos min pappa utan problem. Samt har jag haft problem innan med att komma ihåg lösenord när jag väll ändrat hos min mamma och där efter glömmer det när jag kommer hem till min pappa för att logga in på mitt steam konto. Men du har rätt med att jag har en dator hos min mamma och ett ytligare en hos min pappa men fortfarande samma steamkonto.
I själva FiveM och unive roleplay har jag samma karaktär, samma bilar, namn och allt de.

Kan det ha något med att jag på nått viss har 2 olika fiveM konton?

Kan det vara 2 olika unive konton? (tror ej de, har loggat in på båda med discord)
Förstår! Jag skulle i skrivande stund inte kunna göra något åt detta! Men jag tänker att du kan hoppa support och få hjälp utav en staff. Härnvisa dem till denna tråden och förklara så gott du kan om ditt problem. Har du spelat den tidenn som behövs ser jag absolut inget problem med att du skulle få din test/medlem tillbaka! Råder vidare komplikationer är du välkommen att öppna en ny tråd på forumet!

Låser och arikverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka