Nekad fi1ip | Medlem ansökning [K4rlsson] [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fi1ip

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/3232323232323244445/

Vad är ditt namn i verkligheten? FIlip

Vad är ditt discord namn? fi1ip#8948

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Juan svensson och är en halv mexikan som kom ensam till staden utan någon familj som försöker klara sig igenom vardagen och försörja sig med sina 2 vänner han skaffat längs vägen till staden, Juan har förut jobbat inom kriminella kretsar för att försörja sin familj men när det blev problem inom maffian så blev han tvungen fly, och han tog sig till staden och upptäkte han kunde få ett bättre liv här men Juan börjar redan hamna i onda circlar igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem på unive eftersom jag läser ofta igenom regler och blir fast i de ja spelar och skulle tycka de va riktigt kul och få prova på arbeta med olika yrken och testa på allt som servern har att erbjuda.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker unive verkar intressant eftersom det finns mycket mods inlagd i servern och olika jobb och yrken att testa på, och servern har ett stort utbud jämfört med flesta andra servrar

Hur hittade du Unive? Server listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att få lära mig så mycke som möjligt och utvecklas som person och lära mig så mycket som möjligt och utvecklas som person inom rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på unive är bara att ha kul och rpa mig uppåt och nå nya mål inom rp och lära mig mer och få utvecklas inom rp världen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Brukar spela på 1 annan server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka