Nekad fi1ip | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fi1ip

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad heter du på discord? .fmk.

Ange ditt födelsedatum 28 April 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet i nuläget består mestadels av att spela, och spenderar majoriteten utav mina dagar inne på Unive.
Spenderar väldigt många timmar på servern.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger, (de samma ban) Men det löstes snabbt efter vi pratade med varandra.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ska man hålla ett extra öga på servern när man spelar, och agera vid regelbrott som sker, och tex kicka/banna. Man kan även hjälpa till om saker behöver spawnas in, läsa reports och rensa upp onödiga bilar som ligger på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern då jag spenderar mestadels utav min tid att spela på servern och skulle tycka det vore kul att få hjälpa till lite extra och hålla servern ren, samt hjälpa till med de saker som behövs inne på servern. Är även väldigt erfaren inom rp och staff arbete, då jag har vänner som vart tidigare staffs på andra servrar och lärt mig mycket ifrån dom hur man agerar och gör. Jag spelar som polis så träffar mycke folk både som krim rpar, social rpar samt andra poliser. Så kan ha mycke extra koll på personer och hjälpa till i många situationer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sina perms för sitt eget bästa och egna vinning, som tex kicka / banna någon för man ogillar personen, eller dvar saker som inte ska dvas, använder sig allmänt utav sina perms på sätt dom inte ska användas till.

Vill även tilläga att dom servervakt ska man agera på ett moget och respektfullt sätt emot både med arbeterare samt andra spelare.

Vidare till muntlig till intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad under intervjun, kunde ej sv kommandosen tillräckligt. Ansök igen om 1 vecka!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka