Nekad fi1ip | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fi1ip

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad heter du på discord? .fi1ip

Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2001

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet består mestadels av att sitta och gibba, spelar på servern dagligen oftast från ja vaknar till sent på natten. Så är extremt aktiv på servern

Hur länge har du varit medlem på Unive? Är hyfsat ny till unive, har spelat här några veckor nu, men är väldigt kunnig inom rp och spelstilen då jag har över 1700 timmar på rp inom fivem.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har man extra öga på servern och hjälper till, tex dvar bilar som inte ska vara där dom är, kickar eller säger åt folk som inte kan bete sig på servern och alternativt bannar folk som överstrider reglerna extremt. Som servervakt ska man använda sina perms på ett moget och bra sätt, och inte abusa eller överanvända de endast för man har dom. Permsen ska endast användas vid viktiga saker och när dom verkligen behövs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV på servern eftersom jag dagligen spelar på servern och är extremt aktiv och spenderar mestadels av mina dagar inne på unive. Och då känner att under min långa aktivitet kan bidra med något bra och hålla extra koll på servern både under dagar samt nätter när många andra kanske har lagt sig. Har även bra koll på "staff" arbete sedan tidigare erfarnheter under min tid inom rp. Så är kunnig och kapabel och mogen för arbetet. Är även villig att jobba mig uppåt inom servern för visa min kapacitet inom staff arbete och bidra till något bra på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som en SV är det uppenbart att det är viktigt att man INTE abusar sina perms på något sätt, som tex dvar nåns bil för man blir arg eller har otalt emot personen. De är också korruption och abuse att sitta ressa sina vänner endast för dom vill ha fullt hp osv. Man ska endast använda sina perms när det verkligen behövs när folk begår stora regel fel. Och inte använda dom för små saker för ens egna vinning. Man ska även INTE hota med sina perms att man ska banna eller kicka någon endast för man har otalt med den personen. Ens perms är en viktig del och ska hanteras moget och respektfullt.

Nekad.
Anledning
: Du måste vara medlem i minst 30 dagar för att få ansöka till att bli Servervakt.

Du kan ansöka igen den 17 Juli. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka