Accepterad Fgselman | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fgselman

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199137539244/

Ditt Hex-ID: steam:1100001462bc4ac

Vad är din discord tagg? Fågelmannen#9613

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är avstängd en dag för lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi hade fight i fängelset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne i fängelset och skulle skriva OOC men han inte klicka på T så jag när jag försökte skriva så råkade jag istället smälla till en kille, denna personen var typ 12 och tog verkligen jätte illa upp och började slå tillbaka mot mig och jag vet att man inte få rp:a på miss längre och därför tog jag att han slog mig en gång, men efter de så bara fortsatte han och sen kommer en av hans kompisar och började mata slag också, så då valde jag att som vilken annan person att försvara mig och började då slå tillbaka, efter de blev jag bannad för lall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde väll fel men ingen av de som slog mig blev bannad utan de var bara jag .

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de banns jag fått tidigare var ifrån nät jag var ny och de flesta var för att jag pratade OOC och inte rp:ade bra, och en annan var för att jag en gång bar polis kostym utan att vara polis

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså det fanns inte så mycket jag hade kunnat göra, det jag kunde har möjligt vis gjort är att låta de slå mig och så de få bann men då hade jag typ dött

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara försiktig när jag ska skriva OOC och se till att jag verkligen skriver och så jag itne råka miss klicka ngn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ahopp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka