Accepterad FFS_MATE | Ban överklagan [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PiNkY

Icke Medlem
Meddelanden
198
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: [SWE] PiNkY

Vad är din discord tagg? PiNkY#1337

Vem var det som bannade dig? Melvino

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstäng för halv OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa när servern skulle restarta då sa jag att alla skulle gå och sova

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag transportera en kille till fängelset då han skulle in för misshandel då när servern skulle reastarta så jag sa för jag ville inte att han skulle springa iväg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var rätt och fel då jag tycker att det inte var så illa att jag sa att alla skulle sova jag tycker att man kanske skulle kunna ge en timme istället för 6 dagar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En var OOC ingame då jag blev för arg och sa suntförnuft till en kille då jag inte tänkte på det en annan var fail Rp och ja det var fel av mig och sen har jag en till för halv ooc då jag sa att jag hade fått en flygbiljett förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte säga nått alls och bara invänta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att jag absolut inte ska ta upp något som är ooc inte ens nått litet

Har du läst våra regler? Ja
 
Vill bara tillägga att jag bannade dig efter scenariot då du sa att han kan ansöka på blåa appen. Blåa appen är inte tillåtet att säga.
 
Vill bara tillägga att jag bannade dig efter scenariot då du sa att han kan ansöka på blåa appen. Blåa appen är inte tillåtet att säga.
Aa okej det visste jag faktiskt inte att man inte fick säga blåappen förlåt iaf!
 
Vill bara tillägga att jag bannade dig efter scenariot då du sa att han kan ansöka på blåa appen. Blåa appen är inte tillåtet att säga.
en fråga vad ska man säga då för det är massor som säger blåa appen
 
en fråga vad ska man säga då för det är massor som säger blåa appen
om du får klipp när nån säger det gör en spelar anmälan här på forumet eller skriv en /report ingame när det händer så löser det sig inom kort.
 
om du får klipp när nån säger det gör en spelar anmälan här på forumet eller skriv en /report ingame när det händer så löser det sig inom kort.
Okej! då vet jag det till senare tack för att du svarar!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top