Nekad FFS_MATE | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PiNkY

Icke Medlem
Meddelanden
198
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2007

Vad heter du på discord? PiNkY#9459

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar oftast mellan 15.00 till 21:00 - 22:00 Och på helger oftast hela dagarna

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 4 Månader nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle börja banna dem som ej kan rpa och lallar och börja kicka dem som inte läst reglerna och banna jag kommer också se till så ingen förstör ig för andra tillexmepel som vdm rdm osv. Jag skulle också bli väldigt glad ifall jag blev det så jag kan ta hand om alla som ej har läst regler osv.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt då jag ser att det är väldigt många lallare vdm rdm på servern och att staffs ej hinner se det för man är för seg att skriva /report elr /help. Jag vill också bli servervakt för många av mina vänner är det och jag vill också testa på och se hur det är att vara servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer kunna vara väldigt aktiv runt områden som det är mycket lall på och kommer kunna hålla ett öga på vad som egentligen händer så ingen rulebreakar osv. Jag kommer även se till så ingen blir rdmad vid mig och dem som blir det ressar jag och SV Bannar sedan han som rdm och sen hoppar support.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kommer se till så regler följs och jag kommer ej vara snäll och kicka någon när någon tillexmepel har rdmat ngn nej jag kommer banna sen hoppa support för att förlänga deras ban.

Varför vill du bli servervakt? För många av mina vänner är det och vill testa på att vara mini staff och inte behöva hoppa support hela tiden.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Lite det ända jag vet är /revive och inte så mycket mer det gäller lite mer åt högre perms tillexmepel som sqlban osv

Är du whitelistad på serven? Yes jag har varit whitelistad sen ca 2 månader tillbaks då jag har blivit bannad förut men lärt mig av mina misstag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag men det var ca 2 månader sen kommer ej ihåg men kommer ihåg att jag blev bannad för suntförnuft när jag höll upp kniv på torget garaget när jag missclicka upp den.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nepp D ä blacklist ifall man rpar på ngn annan svensk server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka