Accepterad FFS_MATE | Ansök till whitelist ansvarig [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PiNkY

Icke Medlem
Meddelanden
198
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Hur gammal är du? 2007-03-14

Vad heter du på discord? PiNkY#!337

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kolla varje dag, när jag kommer hem från skolan :) ca 3 tim per dag.

Hur aktiv är du i discorden? Jag ser alltid Discord För jag har två skärmar. Då kan jag kolla hela tiden och ifall jag ej är hemma så har jag ju min mobil. Jag kommer kunna kolla på forumet väldigt ofta också, Ca 1-2 Timmar.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli WL-Ansvarig för jag vill kunna få dem som söker till WL att förstå reglerna. Då jag rpat ganska mycket under dem här 2 veckorna och hittat mycket lall hos Whitelistade jobb och att vissa bryter mot regler och jag tycker det är jätte tråkigt så jag vill spara dem en dag så dem ej behöver gå igenom en ban. Jag vill också underlätta för andra som är WL-Ansvariga och staffs så dem ej behöver sitta och banna folk som ej vet hur man rpar. När jag hade en WL Intervju så fick dem mig att fatta reglerna osv så jag ej bryter mot dem.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag kommer underlätta för tillexempel staffs att dem ej behöver sitta och banna WL Personer. Jag kommer även vara en rolig person som kommer ge ett roligt och seriöst välkomnade till Multistaden. Jag kommer även kunna vara väldigt aktiv i discord och på forumet. Jag ska också lära dem som blir Whitelistade att ej försöka göra misstag och bli bannade. Jag har själv blivit bannad flera gånger men jag lär mig av varje ban jag får.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej Såklart Man blir ju blacklistad ifall du kör på en annan svensk rp server eller ja är med i en annan Rp discord server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka