Nekad ffalkk | Ansökan till Servervakt [deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seger2534

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Falk

Vad heter du på discord? falk#0706

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2002

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är vanligtvis inne runt 5-6 timmar varje dag mellan 16:00 och 21:00 eller 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 21 september 2021, har spelat mycket sen dess men varit on and off ett par gånger p.ga privatlivet.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vanlig person som rpar men har förmåner till att ta tag i regelbrytare som klart och tydligt ej är på servern för att bidra till bra RP igenom att kicka dem så de får tänka igenom ifall de borde börja beté sig bättre.
En servervakt ska som sagt delta i vanlig RP och ej gå ur sin väg att "jaga" efter folk, bara se till att ingen sänker RP nivån.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har märkt att det finns ett en del regelbrytare på servern som definitvt inte kan beté sig, därför vill jag vidta åtgärder för att bidra till servern och så att man kan kunna se förbättrad RP på servern så att det blir mer kul för alla. Jag har tidigare varit staff på RP olika servrar och jag känner till vad gränserna går för att behöva använda sina förmåner.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina förmåner på fel sätt för sin fördel och på andras förlust, exempelvis kickar, bannar eller att revva någon för att vinna ett scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka