Nekad Feym | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Feym

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/feymzy010101/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Feym#0079

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Hugo Kepec var namnet. Jag är väldigt genuin och snäll person om man är samma tillbaks! väldigt driven och älskar att jobba! finns inget bättre än att hjälpa människor och få alla till att uppnå de dom vill. Fast Hugo har även mörkt sida, Han älskar att få adrenalin när han vet att han har gjort nått olagligt! gillar att sätta sitt liv framför saker för att lyckas!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en väldigt aktiv och seriös spelare som älskar rp och skapa bra scener! tycker det är så kul att bara vara med och skapa scener fast man kanske inte vinner alla!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har hört väldigt mycket om denna servern och fått väldigt bra rekommendationer från vänner och även ifrån facebooks Fivem sida

Hur hittade du Unive? Via mina polare som gav mig rekommendationer att detta är en väldigt bra och seriös server!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa bra rp och scener, även att hitta nya vänner och ha väldigt kul med andra! Vill gärna vara med och bidra till bra rollspel och att folk ska tycka jag är rolig och en bra rp spelare!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa nya realtioner och hitta vänner. Vill även ha så kul som möjligt! jobba på att bli så bra rp spelare som man bara kan bli!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Nekad, Bra början men Utveckla din karaktärsbeskrivning och varför du ska bli medlem!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka