Accepterad FexyX | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FexyX

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199019160570/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobbe

Vad är ditt discord namn? Tobbe#9910

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som heter Tobbe något och han är född 2007 den 25 februari och därmed är han nu 14 år gammal. när Tobbe var liten var hans föräldrar väldigt taskig mot han, de stöttade aldrig han i de han gjorde och hjälpte aldrig till när han behövde de. Men en dag när hans mamma och pappa skulle hämta han från skolan hände de otäcka. De regnade väldigt mycket den dagen och de fanns stora vattenpölar lite överallt på vägen och Tobbes föräldrar vattenplanade och voltade ner i diket med hårda smällar. Och efter den dagen har Tobbe inte haft några riktiga föräldrar, han har känt sig väldigt ledsen och ensam. Men nu när han har flyttat till Unive ska han försöka ta nya tag i livet och försöka må bättre. Han ska försöka få ett jobb helst på Mekonomen eller Vianor, för hans intresse för bilar har varit väldigt stort sedan han var liten och de är fortfarande lika stort. Han ska försöka tjäna ihop pengar till sin drömbil som är en bmw m4 för tillfället, Och han ska tillslut ha hittat sig själv igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en seriös och aktiv spelare som kan hjälpa till när de behövs som tex till nya saker och förbättringar till servern. och om de är någon som gör fel så rapporterar jag de direkt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de är många streamers som spelar på just unive så de är ju en sak, att man spelar på samma som dom. Men även att de alltid är mycket folk inne och att många av de också är seriösa rpare.

Hur hittade du Unive? jag såg först på tiktok att de var en streamer som spelade på just unive och sen hittade jag fler genom att kolla på twitch och då villa jag också pröva just unive. och de känns som att jag gjorde ett bra val då.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att mitt rollspel ska bli så bra som möjligt så att andra nya inte ska tycka de är en dålig server som de inte är och att jag verkligen ska leva mig in i rollen jag är.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett bra jobb antingen chef eller anställd och skaffa olika bilar eller kanske bli kriminell, något seriöst men ändå roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive och jag kommer hålla mig till den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka