Nekad FexyX | Ban överklagan [Gamme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FexyX

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199019160570/

Ditt Hex-ID: 11000013f1d73fa

Vad är din discord tagg? Tobbe#9910

Vem var det som bannade dig? Limpish

Hur lång tid var din ban? För 4 dagar sedan

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Krim utan krim, rdm, missbrukar jaktvapen ~Limpish. Återstår: 26 dagar 0 timmar 20 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jah var väldigt dum och krima utan krim och misbrukade ett jaktvapen det var inte riktigt meningen för en kille hotade mig med en kniv och sa att jag skulle ge han alla mina pengar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en kille som körde in i min bil så den börja rycka jag åkte enfter han och sa att han skulle betala då sa han nej och jag sa jo då gick han ut ur bilen och tog fram en kniv och sa att jag var tvungen att ge han alla mina pengar och jag ville inte så jag tog fram en jakt kniv och döda han men jag insåg nu att det var väldigt fel och skulle inte ha gjort de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte jag gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. OOC, VDM, PRATA SOM DÖD. Jag har lyckats att tagit en väldigt bra lärdom av mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna och väntat tills han åkt därifrån och gjort som han sa

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska lysna på folk och inte använda vapen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka