Nekad FexyX | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FexyX

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199019160570/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f1d73fa

Vad är din discord tagg? fexyx

Vem var det som bannade dig? Exritez

Bild på banmeddelande: bild_2023-07-24_223816004.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel och lallade på sc styling

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne på sc styling för o pimpa min bil men det tog sån tid så jag gick ut ur bilen och bad min kompis laga bilen och han sa ja jag kan laga den snart, och undertiden som han lagade sin egen bil så blev min kompis slagen av en grabb som försökte slå ner han från hans moppe och då gick jag till dom och blev slagen fast jag inte gjorde något och då blev jag arg och slog till han en gång sen gick jag till min bil för min kompis hade börjar laga den och då gjorde jag något väldigt dumt och onödigt, jag ställde mig bakom han och skrev /e hump i chatten och de va riktigt onödigt för att de hade inte hänt irl så det var inte bra gjort av mig och jag ber om ursäkt för min låga rp nivå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var defenetivt inte en felaktig ban det var mitt fel till 100% och jag ber om ursäkt för det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag minns inte riktigt mina senaste bans det ända jag minns är att jag har 40 st bans och 41 st nu då men ialafall så va den senaste bannen i nov 2022 vilket är nästan ett år sen nu så jag tkr att jag skött mig rätt bra tills nu och jag komemr inte forstätta med detta betende

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat vänta på sc styling att bli klar och kunna hjälpa mig och undertiden som min kompis lagat så hade jag kunnat stå och kollat på och ksk gett en komplimang gör att han var duktig på att laga ist för att göra det som jag gjorde och jag skäms riktigt mycket över det och ångrar det grovt då jag inser att det var fel. jag hade som nyårslöfte till 2023 att inte bli banand på unive någon gång men det gick inte så bra men jag klarade mig längre en vad jag trodde och det är jag nöjd över.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och det kommer aldrig mer ske.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka