Accepterad FexyX | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FexyX

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199019160570/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f1d73fa

Vad är din discord tagg? fexyx

Vem var det som bannade dig? @Exritez

Bild på banmeddelande: bild_2023-07-25_124919300.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel och lallade på sc styling och var riktigt omogen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne på sc styling för o pimpa min bil men det tog sån tid så jag gick ut ur bilen och bad min kompis laga bilen och han sa ja jag kan laga den snart, och undertiden som han lagade sin egen bil så blev min kompis slagen av en grabb som försökte slå ner han från hans moppe och då gick jag till dom och blev slagen fast jag inte gjorde något och då blev jag arg och slog till han en gång sen gick jag till min bil för min kompis hade börjar laga den och då gjorde jag något väldigt dumt och onödigt/omoget, jag ställde mig bakom han och skrev /e hump i chatten och de va riktigt omoget och onödigt för att de hade inte hänt irl så det var inte bra gjort av mig och jag ber om ursäkt för min låga rp nivå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig det var bara mitt fel och ingen annans så jag står för att jag gjorde de och att det var fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste bann var c logg och de var för jag va tvungen och dra när jag var död och inte väntade ut 20 mins timern och denna bannen fick jag år 2022 i november. sen minns jag inte riktigt dom andra men det jag vet e att min senaste ban var i 2022

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat väntat på min tur för att pimpa bilen och sen inte gått till min kompis när han höll på och lallade sen hade jag kunnat väntat tills att min kompis var klar med att laga bilen ist för att göra det som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och det är att höja min rp nivå och speciellt runt mina kompisar så vi alla kan få en klok rp uplevelse so me rolig och inte lallig, och detta kommer inte ske igen då jag lär mig att av lall vinner man inte något på man förlorar bara och i detta fall va de en ban och det var de jag förlorade på så i framtiden ska jag höja min rp nivå

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag och jag kommer inte göra det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka