Nekad FexidsTv | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

FexidsTv

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198995655295/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Andersson

Vad är ditt discord namn? FexidsTv#1504

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en bil intresserad kille som har lite svårt att sluta dricka men han är väldig trevlig och snäll som är runt 20 års åldern han har en fru och försöker sparar ihop pengar till familjen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill gärna bli medlem för att jag har spelat unive roleplay ganska länge och jag vill kunna spela med mina kompisar och jag kommer vara jätte aktiv på discord servern och hjälpa folk som behöver hjälp med något samma på roleplay servern jag är en jätte snäll person som älskar att hjälpa andra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag blir intresserad för att unive är en skit seriös server som alla tar på allvar och detsamma gör jag.

Hur hittade du Unive? jag va ute efter några roleplay servrar men inga va seriösa roleplay men sen så tipsade min kompis om unive som va jätte bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag ska jobba stenhårt och köpa bilar och hjälpa personer som behöver hjälp tillexemmpel om någon är skadad eller behöver skjus.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag har mitt mål att en dag kunna jobba hos räddningtjänsten och kunna hjälpa folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag lägger bara min tid på unive inge annat.

Tillbaka