Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198995655295/
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip
Vad är ditt discord namn? FexidsTv#1504
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2000
Berätta om din karaktär. min karaktär är en bil intresserad man som är runt 20 års åldern.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer delta i discorden hela tiden när jag är aktiv och hjälpa folk som behöver hjälp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att unive är den bästa svenska roleplayen man tar den seriöst.
Hur hittade du Unive? jag blev tipsad av en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag försöker tjäna ihop pengar och köpa nya bilar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att trima bilar och hjälpa nybörjare
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är bara aktiv i unive roleplay
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip
Vad är ditt discord namn? FexidsTv#1504
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2000
Berätta om din karaktär. min karaktär är en bil intresserad man som är runt 20 års åldern.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer delta i discorden hela tiden när jag är aktiv och hjälpa folk som behöver hjälp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att unive är den bästa svenska roleplayen man tar den seriöst.
Hur hittade du Unive? jag blev tipsad av en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag försöker tjäna ihop pengar och köpa nya bilar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att trima bilar och hjälpa nybörjare
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är bara aktiv i unive roleplay