Nekad fewishh | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lowy

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127033785/

Vad är ditt namn i verkligheten? Chilian

Vad är ditt discord namn? lowy#0845

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. Han är 20 år och heter Albin Rönnholm och är invandrare från irak där hans rötter är han e hel irakier som han vet och han har en bakgrund av att hans kriminella bror. Albin hade inte den lättaste uppväxten i Husby men han har fått lärt sig mycke av sin bror där att man ska visa andra respekt och heder. Hans bror hade begått många brott där men efter några år Albins bror dog och att han hade känna lite pengar från den kriminella världen så valde han flytta från Husby och sluta upp med det kriminella han håller på med och försökte hitta ett jobb långt ifrån vart hans ursprung var till ett bättre ställe sverige där han såg sin chans att bygga upp sin karriär på något annat han hade mycket bilar på huvudet och ville bli mekaniker men det var svårt för han gick aldrig till skolan och då fick han inga betyg så då blev det svårt att hitta jobb och när han kom fram till den platsen dit han flyttade så visste ingen vem han är och där han nu försöker bygga upp sitt självförtroende och till och med sin karriär men det går inte så bra 3 år senare så hamnar han på sin gamla vanor och blir kriminell han gav upp med sin dröm att bli mekaniker och började jobba åt folk lite överallt och han blev exakt som hans bror. Han hade kontakter med flera Gäng. och ville delta en gång i ett gäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer skjöta mig inom reglerna och försöka ta tid på mig att hitta ett perfekt jobb jag kommer ha länge och bidra till att jag är aktiv mycket och i tjänst på mitt jobb många timmar om dagarna och jobba på at försöka hjälpa folk som jag kan hjälpa genom mitt yrke i staden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker bara på nått sätt att det är det bästa spelet och den bästa servern att spela på så jag är rätt intresserad av just unive på de sättet. och sen är det roligt att man kan ha så många roliga jobb i staden som kan hjälpa andra spelare som vill och behöver hjälp. det finns också många olika bilar som är verkliga och det tycker jag är väldigt kul och häftigt så jag gillar den här servern mycket.

Hur hittade du Unive? Genom server listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en bra rollspelare och få ett intressant job som kan göra mig känd i stad fast folk tycka om mig. Dom ska inte va rädda för mig och min vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en bra rollspelare och få ett intressant job som kan göra mig känd i stad fast folk tycka om mig. Dom ska inte va rädda för mig och min vänner. Jag vil också göra bra händelse i rollspelande.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spela på Avail innan men nu jag ska testa unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka