- Meddelanden
- 136
- Reaction score
- 9
Användarnamn: fev
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? falck
Vad heter du IRL? Jag heter Theo
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? lite över 600 tror jag
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag vill bygga upp Falck och göra det riktigt bra och ha kul med mina anställda.Och för att jag älskar att jobba som falck och har gjort det ett pra gånger
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat som falck på multi flera gånger och det har gått bra och inget klagomål
Berskiv din karaktär? min karaktär heter Elias och är 30 år gammal och är en trevlig kille som gillar att jobba med Nice bilar och gillar att hänga med vänner Elias är en trevlig kille som älskar att jobba med Falck just nu jobbar han med räddningstjänsten och det går bra men han vill ha lite mer spänning i sitt liv så han tänker ansöka om att bli Falck chef
Hur ofta kommer du vara inne? 4 timmar om dan varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jajamensan
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej inte nu
Har du läst våra Regler? ja
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? falck
Vad heter du IRL? Jag heter Theo
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? lite över 600 tror jag
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag vill bygga upp Falck och göra det riktigt bra och ha kul med mina anställda.Och för att jag älskar att jobba som falck och har gjort det ett pra gånger
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat som falck på multi flera gånger och det har gått bra och inget klagomål
Berskiv din karaktär? min karaktär heter Elias och är 30 år gammal och är en trevlig kille som gillar att jobba med Nice bilar och gillar att hänga med vänner Elias är en trevlig kille som älskar att jobba med Falck just nu jobbar han med räddningstjänsten och det går bra men han vill ha lite mer spänning i sitt liv så han tänker ansöka om att bli Falck chef
Hur ofta kommer du vara inne? 4 timmar om dan varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jajamensan
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej inte nu
Har du läst våra Regler? ja