Accepterad -fev- | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-fev-

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198421140628/

Ditt Hex-ID: steam:11000011b786494

Vad är din discord tagg? kingsofghana

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Ban överklagan perma.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag gjorde ett terrordåd på sjukhuset, vilket inte är tillåtet på servern. Staff tog det beslutet eftersom sånt kan förstöra för andra spelare, särskilt på en plats på servern där många spelare är samlade samtidigt. Det var ett sätt att hålla servern trygg och rolig för alla, och det respekterar jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. nnan jag blev bannad hade jag planerat ett terrordåd som jag genomförde vid sjukhuset. Jag tänkte inte igenom konsekvenserna ordentligt och förstod inte hur mycket det skulle förstöra för andra. Händelsen skapade kaos och påverkade andra spelares upplevelse negativt, vilket jag inser nu i efterhand.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte och jag ångara det grovt om ber er om en till chans att få spela på unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft tidigare bans men inte lik denna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjort något så dumt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja hundra procent

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka