Accepterad -fev- | Ansökan till Servervakt [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-fev-

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? Kings of Ghana#7156

Ange ditt födelsedatum 24 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jo! Jag vaknar alltid tidigt och kommer in i Unive Dc:n och tittar vad det är för nyheter. Och sen när jag har gjort så borstar jag mina tänder och sen så äter jag frukost och när jag är klar så kommer jag i mitt rum igen och startar min dator och starta upp dc fiveM och steam så att jag kan komma in i Unive. Efter allt är startad upp och allting så går jag i tjänst och jobbar typ 3-4 timmar och sen när jag är klar från jobbet så hänger jag alltid med mina vänner vid piren eller åker runt staden och se vad som händer i stan. Och speciellt på lovdagar eller på helger är det så. Så när klockan har blivit typ klockan 3 eller 2 så brukar jag alltid lägga mig och sen så sover jag tills nästa dag så vaknar jag!

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2020 någon gång

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan itne jsut nu men ahr blivit bannad omkring 11 gånger tror jag

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att ta hand om mindre ärenden osm kanske kicka någon som gör något småfel eller svbananr. En sv håller alltså reda på de mindre problemen inom servern och upprätthåller en stabil grund för staffs att jobab med. En sv kan också reviva. En sv spelar alltså en gnaska stor roll i unive.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag ska bli servervakt är att jag är en bra rpare och jag vet hur man använder sina perms. Jag är ingen permabuser och jag kommer alltid vara aktiv. Jag kommer att jobba hårt som servervakt som innan och jag kommer att ta åtgärder ig på folk som frpar och allt de.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är alltså när du utnytjar dina perms genom negativa handlingae åssom att reviva i scenario om du kanske blivit nerskjuten eller svbanan lite vad som helst ba för att det är kul. mina exempel infattar också abuse.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top