Accepterad FeudalAegon | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FeudalAegon

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198344896236/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? Aegon#7497

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johnny S och han växte upp i Södertälje med sin mamma från Sverige och sin far från Grekland. Hans far var inte så snäll mot honom när han var liten men hans mor var alltid där för honom, men det räckte inte. Så i en tidig ålder sprang han hemifrån. Han var bara 16 år när han lämnade allt och han hade mycket svårt och kunde knappt mata sig själv men hade tillräckligt för att överleva. Han åkte till Örebro när han fyllde 17 år och där fick han träffa människor som var som han själv, de bjöd in honom till många fester och den ena ledde till den andra. Efter ett tag kör han en gammal Volvo med sina vänner och dunkar musik. Några veckor senare får han ett samtal från sjukhuset i Södertälje och får höra att hans mamma har fått cancer. Han tar nu det snabbaste tåget hem och tänker på alla sina val och om hans mamma ens kan kalla sig stolt. Johnny ville ändra på hur han var och ville jobba lagligt inom Polis kåren.

Varför ska just du bli whitelistad? Erfarenhet:
Jag har rpat på flera olika servrar och jag har också rpat på andra spel som gav mig väldigt mycket kunskap på hur rp ska fungera. Annars har jag varit whitelistad en gång tidigare men jag råkade lämna discorden, anledningen varför jag lämnade var för att min dator var sönder och det var då multistaden valde att ändra namn till Unive och jag hade inte fått den informationen så jag trodde servern stängdes ner

vad jag kan bidra:
Jag kan reglerna som jag har bevisat tidigare genom att har varit whitelistad. men det jag kan bidra med är seriös rp på en väldigt hög nivå. Jag väljer bara att sätta mig i scenarion som är logiska och som har en hög rp. jag kan också bidra med att skapa scenarion som kan förbättra rp på servern. Jag är också väldigt trevlig och social. Jag skulle birdra med positiva scenarion som kan förbättra vänskapen på servern

Framtiden:
Jag skulle tänka mig att joina och hjälpa kåren genom att vara staff men det är en lång väg kvar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill jobba med nåt istället för att bara gå runt och bråka med andra personer. Jag vill skaffa mig en bra familj och uppfostra dem väl. Jag vill även försöka gå iväg från Kriminella livet, men det kan va svårt. Min dröm är att skaffa en bil för att köra mina barn till skolan eller låta min fru ta den till jobbet. Vilken bil som helst funkar så länge jag kan köra nånstans i stället för att gå. Jag vill att folk ska veta vad jag har gått i genom och inte göra samma misstag som mig. Sedan vil jag kunna utveckla min rp och att bli whitelistad skulle vara ett nytt steg för att utveckla min och andras rp på servern

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive i Youtube och min vän som heter Ben 10 som rekommenderade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att höja rp nivån på servern och skapa scenarion alla blir nöjda med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte just nu.

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka